Agorapulse: recenzja, opinie, działanie i ceny

Agorapulse

Zarządzanie kontami społecznościowymi staje się kluczowe w czasach dużego rozproszenia odbiorców: konieczna jest umiejętność codziennego publikowania treści na wielu platformach, odpowiadania na pytania followersów i analizowania ich zwyczajów.

Przed powstaniem Agorapulse nie było usługi, która łączyłaby planowanie treści, automatyczne odpowiedzi fanom, analizę wyników i analizę followersów.

W tej recenzji Agorapulse poznamy działanie platformy oraz jej główne funkcje, opowiemy o różnych planach cenowych i porównamy serwis z innymi podobnymi usługami.

Agorapulse: co to takiego?

Agorapulse (oficjalna strona tutaj) to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi typu all-in-one. Obecnie działa na Facebooku, Twitterze, LinkedIn, YouTube i Instagramie. Oferuje ono wszechstronny zestaw funkcji i jest przeznaczone zarówno dla osób indywidualnych, jak i teamów.

agorapulse

W tym sensie pozwala na bardzo efektywne zarządzanie wszystkimi głównymi funkcjami mediów społecznościowych: nie tylko wysyłaniem wiadomości i publikowaniem, ale także analizą danych w celu dalszego zwiększania zaangażowania i docierania do szerszej grupy odbiorców.

Agorapulse jest zbudowany z trzech głównych modułów, z których każdy ma określoną funkcję:

  • Social inbox
  • Intuitive publishing
  • Analytics & reporting

Każdym z nich zajmiemy się szczegółowo w następnej części.

Jak działa Agorapulse: przewodnik po usługach

Zanim przejdziemy od razu do 3 funkcji wspomnianych powyżej, zobaczmy, jak skonfigurować Agorapulse. Po pierwsze, dodaj kilka informacji o sobie i swojej firmie.

agorapulse rejestracja

Następnie wystarczy podłączyć swoje profile społecznościowe do serwisu i rozpocząć pracę na stronie głównej platformy.

agorapulse profil

Zacznijmy od najciekawszej sekcji Agorapulse: Social inbox.

Social inbox

Dzięki tej funkcji, możesz poznać swoich followersów w mgnieniu oka. Przy każdym komentarzu lub wzmiance widzisz imię i nazwisko oraz profil osoby. Możesz oznaczyć followersów, aby ich sklasyfikować i podzielić swoją publiczność na klastry.

agorapulse

Możesz posortować wiadomości na płatne, organiczne, prywatne oraz wyświetlić je chronologicznie. Ponadto można nakazać systemowi kategoryzowanie wiadomości według określonych słów kluczowych. Z czasem proces ten pozwoli ci ignorować nieistotne wiadomości.

W sekcji Fans & Follwers znajdziesz listę swoich najbardziej zaangażowanych followersów, oznaczonych według ich aktywności. Możesz przefiltrować swoich najlepszych followersów pod względem grup takich, jak Ambassador, Engaged i Influencer, w zależności od tego, w jakim stopniu weszli oni w interakcję z twoimi treściami.

Intuitive publishing

Najważniejszą częścią Agorapulse jest jednak dział „Publishing”. Poprzez wielobarwny kalendarz widzisz i organizujesz wszystkie posty według: zaplanowanych, w kolejce, opublikowanych, do zatwierdzenia, przypisanych i nieudanych.

Możesz zaplanować i opublikować posty bezpośrednio z kalendarza. Gdy post jest gotowy do publikacji, możesz wybrać więcej profili i wyświetlić podgląd wersji postu.

agorapulse opinie

Możesz dostosować swoje posty, aby były nieco inne na każdej platformie społecznościowej i zaplanować publikacje z wyprzedzeniem, tak aby system załadował je automatycznie.

Ponieważ tworzenie każdego postu może być czasochłonne, możesz być zmuszony do udostępniania postów innych użytkowników, aby pozostać stale aktywnym.

Funkcja masowego publikowania w Agorapulse daje taką możliwość. Po kliknięciu na przycisk masowej publikacji masz trzy opcje: załaduj z pliku CSV, załaduj z witryny internetowej (poprzez RSS), załaduj własne zdjęcia.

Plik CSV to świetny sposób na załadowanie treści. Po prostu wklej tekst w kolumnie A, a link do postu w kolumnie B. Możesz utworzyć plik CSV z maksymalnie 100 linijkami i zaimportować 100 postów naraz.

Analytics & Reporting

Ostatnią sekcją Agorapulse jest Analytics & Reporting. Możesz znaleźć tu zarówno ogólniki (odnoszące się do każdego konta), jak i specyficzne dla danej treści (pokazujące wydajność każdego postu) statystyki.

W tej sekcji możesz uchwycić kilka bardzo interesujących statystyk, w tym najlepsze dni i godziny publikowania postów dla każdego z twoich kont społecznościowych oraz metryki zarządzania społecznością.

agorapulse analytics

To tylko część funkcji oferowanych przez Agorapulse. Wszystkie dodatkowe informacje można otrzymać na oficjalnej stronie internetowej, którą można znaleźć pod tym linkiem.

Agorapulse: ceny i plany taryfowe

Agorapulse daje ci możliwość skorzystania z bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego bez konieczności podawania numeru karty kredytowej. Polecamy wypróbowanie go teraz, aby lepiej zrozumieć jego funkcje i zdecydować, czy potrzebujesz opcji premium.

agorapulse pakiety

Widać wyraźnie, że darmowej wersji brakuje wielu opcji, które są niezbędne do pełnego wykorzystania potencjału serwisu. Charakterystyka wersji darmowej:

  • Tylko 40 postów na miesiąc;
  • Kalendarz dla jednej platformy społecznościowej;
  • Funkcja masowego wysyłania nie jest dostępna;
  • Brak możliwości udostępniania kalendarza innym osobom;
  • Monitoring komentarzy ograniczony do 100;
  • Raporty i analizy konkurencji nie są dostępne.

Poniżej znajdują się wszystkie szczegóły dotyczące płatnych pakietów:

PRO

Za €79/miesiąc otrzymasz 10 profili społecznościowych, 2 członków zespołu, nieograniczone publikowanie, planowanie zbiorcze, skrzynkę odbiorczą (zaawansowana synchronizacja), narzędzia CRM, odsłuch, raporty 6-miesięczne, nieograniczony eksport raportów, 1 analizę konkurencji, 300 aktywnych reklam na profil.

PREMIUM

Za € 199/miesiąc otrzymujesz 25 profili społecznościowych, 4 członków zespołu, nieograniczone publikowanie, planowanie bloków, 2 współdzielone kalendarze, skrzynkę pocztową social media, narzędzia CRM, 12-miesięczne raporty, nieograniczony eksport raportów, analizę 3 konkurentów, 600 aktywnych reklam na profil.

ENTERPRISE

Cena do ustalenia, oprócz funkcji PREMIUM otrzymujesz 40+ profili społecznościowych, 8+ członków zespołu, 4+ współdzielone kalendarze, skrzynkę odbiorczą, narzędzia CRM, raporty 24-miesięczne, analizy 4 konkurentów, ponad 600 aktywnych reklam na profil dedykowanego opiekuna konta.

CO WYBRAĆ?

Biorąc pod uwagę ilość funkcji, które można odblokować, kupując tylko pierwszy pakiet Pro za 79 euro miesięcznie, warto wypróbować Agorapulse za darmo, a następnie wykupić pakiet, aby uzyskać dostęp do funkcji, które są niezbędne do rozwoju na portalach społecznościowych.

Ceny, które widzisz powyżej są na rok, więc należy pamiętać, że jeśli subskrybujesz miesięcznie, koszt jest zwiększony o 20%.

Możesz kupić do 15 dodatkowych profili na planie Premium za 12 dolarów / miesiąc lub skontaktować się z zespołem sprzedaży aby poznać ceny wersji Enterprise.

Opinie o Agorapulse

agorapulse ocena

Agorapulse ma średnią ocenę 4,5/5 gwiazdek na g2, najbardziej wiarygodnej stronie z recenzjami dla tego typu usług. Jest to bardzo pozytywna ocena, która odzwierciedla opinie użytkowników, którzy zdecydowali się na jego zakup.

Teraz jednak przyjrzyjmy się szczegółowo niektórym komentarzom, aby zrozumieć, co przekonało ich do użycia Agorapulse jako narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi:

agorapulse review

Najbardziej docenianą przez tego użytkownika funkcją jest możliwość zarządzania wszystkimi mediami społecznościowymi z jednej, scentralizowanej platformy. Wspomniano również o funkcji social listening, dzięki której można analizować wydajność opublikowanych postów.

agorapulse review 2

W tej opinii użytkownik opisuje, jak zespół Agorapulse jest pomocny i zawsze gotowy, by dostosować się do potrzeb aktualizacji, wprowadzając przydatne funkcje dla każdego. Interfejs raportów spełnia oczekiwania i jest uważany za mocną stronę serwisu.

Porównanie z innymi serwisami

Agorapulse jest bardzo dobrą zintegrowaną usługą marketingu w mediach społecznościowych, ponieważ obejmuje wiele różnych funkcji. Jeśli jednak chcesz rozdzielić czynności, możesz skorzystać z narzędzi dedykowanych do określonych zadań, jak np:

Sked Social: świetna usługa do planowania i automatycznego publikowania treści dla różnych mediów społecznościowych. Obsługuje takie platformy jak Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn i Google MyBusiness.

FollowPlanner: bot, dzięki któremu można zarządzać i planować wszystkie rodzaje działań na Instagramie, takie jak publikowanie postów, relacji i komentarzy, jak również follow, unfollow i wysyłanie wiadomości w prywatnych.

SproutSocial: działa na Facebooku, Instagramie, Twitterze, LinkedIn, YouTube, Pintereście, Google My Business i Trip Advisor. Oprócz planowania publikacji, bada sieć i zachowania twoich followersów, zarządza przepływem pracy twojego zespołu dzięki scentralizowanemu systemowi zarządzania. Analizuje także wydajność za pomocą wykresów i raportów.

5/5 - (1 vote)

Czytaj również: