Crowdfire: co to, jak działa, aplikacja, ceny i opinie

crowdfire

Chcesz uzyskać więcej informacji o tym, czym jest Crowdfire, jak działa aplikacja, jakie są jej zalety i jakie różne plany cenowe są tam oferowane? Jeśli tak, to trafiłeś we właściwe miejsce!

W tym artykule przedstawimy jedno z najlepszych narzędzi do zarządzania sieciami społecznościowymi. Korzystając z Crowdfire, będziesz mógł zaplanować publikację wszystkich swoich treści i analizować różne dane.

Na początku przedstawimy ogólny opis aplikacji, a następnie porozmawiamy o tym, jak działa Crowdfire, jakie są zalety korzystania z platformy i co sądzą o niej dotychczasowi użytkownicy.

Crowdfire: co to takiego?

Crowdfire (oficjalna strona tutaj) to jedna z najlepszych platform, która pozwala na zarządzanie mediami społecznościowymi w sposób w pełni zautomatyzowany.

Wszystko, co musisz zrobić, to połączyć swoje konta społecznościowe, aby zaplanować publikację postów, interakcję ze swoimi obserwującymi i monitorowanie wglądu w profil w celu optymalizacji strategii marketingowej.

Ale które sieci społecznościowe mogą być podłączone? Oto najważniejsze z nich:
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Twitter
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • WordPress
  • Twitch

Liczba kont społecznościowych, które możesz połączyć, zależy od planu, z którego korzystasz. Zobaczymy w dalszej części artykułu różne plany cenowe i ich ofertę.

Crowdfire pozwala na wykonywanie wielu czynności, takich jak odpowiadanie na wszystkie wzmianki z poziomu jednego pulpitu nawigacyjnego, monitorowanie followersów, pobieranie kompleksowych raportów, tworzenie treści i planowanie ich automatycznej publikacji. Wszystko z jednej platformy.

Crowdfire: jak działa?

Ze względu na bardzo szeroki zakres dostępnych funkcji, Crowdfire jest podzielony na różne sekcje. Każda jest poświęcona konkretnemu obszarowi marketingu w mediach społecznościowych.

Po otwarciu osobistego pulpitu nawigacyjnego, znajdziesz następujące działy: content curation, scheduling, analytics, mentions, listening i account (te ostatnie służą do zarządzania i łączenia wszystkich profili społecznościowych). Przyjrzyjmy się bliżej poszczególnym sekcjom, jedna po drugiej.

Content Curation

W sekcji Content Curation możesz zadbać o swoje treści. Możesz znaleźć inspirację na nowe posty, rozwijać swoje pomysły i kształtować strategię marketingową.

Dzięki Article Recommendations zostaną ci zasugerowane dobrej jakości treści, którymi możesz podzielić się z odbiorcami, w oparciu o ich zainteresowania. W ten sposób nie będziesz musiał błądzić po sieci w poszukiwaniu materiałów do udostępnienia.

Nie zapomnij przeczytać bloga Crowdfire (link tutaj), aby poznać wszystkie sztuczki i uzyskać wiele porad na temat tego, jak najlepiej rozwijać swoje strategie społecznościowe.

Pierwszym krokiem do założenia konta, oprócz zalogowania się, jest wybranie listy interesujących nas tematów. Na ich podstawie zostaną znalezione artykuły i zdjęcia, które można wykorzystać do tworzenia własnych treści.

Kliknij w Compose, aby utworzyć nowy post. Wybierz profil, na którym chcesz udostępnić swoje treści, napisz atrakcyjną notkę i wybierz zdjęcie; ustaw datę, w której zostaną one opublikowane w pełni automatycznie.

Podczas planowania postu możesz wybrać różne czasy: natychmiastowa publikacja, czas niestandardowy lub najlepszy czas. Te ostatnie są identyfikowane przez oprogramowanie na podstawie analityki i gwarantują ci najwyższy współczynnik interakcji.

W końcu, aby mieć idealny post dla każdej sieci społecznościowej, ważny jest również najlepszy format i odpowiednia liczba hashtagów do użycia.

Scheduling

W tej sekcji będziesz mógł zarządzać publikacją swoich postów. Znajdziesz tu funkcje takie jak: Master Calendar, Calendar view, Bulk post oraz ustawienia czasu i częstotliwości publikacji. Przyjrzyjmy się szczegółowo każdej z tych funkcji.

Pierwszym narzędziem jest Master Calendar, dzięki któremu możesz szybko zobaczyć wszystkie przeszłe i przyszłe posty ze wszystkich swoich kont społecznościowych w jednym kalendarzu.

Dzięki temu możesz: ponownie opublikować już opublikowany post, usunąć post z historii Crowdfire, zmienić harmonogram publikacji, sprawdzić dane w czasie lub mieć łatwy dostęp do starych treści bezpośrednio z samego kalendarza.

Mając ogólny przegląd swoich postów, będziesz mógł lepiej zarządzać swoją strategią na różnych platformach społecznościowych i w czasie.

W Calendar view możesz ustawić widok planu redakcyjnego dla pojedynczego kanału społecznościowego. Kalendarz zawiera zarówno posty z przeszłości, jak i te planowane na przyszłość. Ułatwia to bardzo pracę nad planem.

Możesz organizować nowe posty bezpośrednio w kalendarzu, zmieniać harmonogram postów za pomocą wygodnego systemu „przeciągnij i upuść” lub ponownie udostępniać stare posty za pomocą jednego kliknięcia.

Inną dostępną funkcją jest Bulk Post, która pozwala na masowe przesyłanie treści.

Kiedy już zaplanujesz harmonogram ze wszystkimi przyszłymi postami, zamiast komponować je pojedynczo, po prostu stwórz plik CSV (Excel lub arkusz Google). Zawiera on kopię, zdjęcia i czas publikacji wszystkich postów, które chcesz udostępnić.

Prześlij plik do odpowiedniej sekcji i gotowe. W ten sposób możesz tworzyć treści znacznie szybciej. Po przesłaniu pliku zobaczysz wszystkie zaplanowane posty w sekcji Scheduled w Crowdfire.

Analytics

Po opublikowaniu treści, ważne jest, by zobaczyć, jak zaangażowani są twoi odbiorcy i jak wchodzą z tobą w interakcje na różnych portalach społecznościowych. W sekcji Analytics znajdziesz miał wszystkie dane, których potrzebujesz, aby codziennie poprawiać swoje treści i strategię społecznościową.

W ogólnym przeglądzie analityki znajdują się następujące informacje dla różnych połączonych sieci społecznościowych:

  • Twitter – followersi, tweety, lajki i retweety;
  • Instagram – posty, polubienia, komentarze;
  • Facebook – polubienia, unlikes, posty, reakcje i aktywność;
  • Pinterest – followersi, unfollowersi, piny, komentarze i zapisane;
  • LinkedIn – posty, polubienia i komentarze;
  • YouTube – komentarze, polubienia, udostępnienia, nowi subskrybenci i odsłony.

W Advanced Analytics metryki, które są analizowane, są inne i dużo bardziej szczegółowe. Na przykład, mention sentiment (miara, która odnosi się do tonu lub sentymentu wzmianek w mediach społecznościowych) jest obliczany zarówno dla postów, jak i DM. To przydatne do pomiaru reputacji, wyświetleń profilu i analizy widowni, aby lepiej zrozumieć swoich obserwujących i ich zainteresowania.

Powyższe metryki nie są jedynymi wykorzystywanymi w Advanced Analytics. Istnieje również wiele innych, które pozwalają na segmentację odbiorców, np. według wieku, płci czy geolokalizacji. Metryki te można przeglądać w różnych przedziałach czasowych, (7, 10, 30 lub 90 dni) lub poprzez dostosowanie zakresu dat.

Ostatnią funkcją analityczną jest Competitor Analytics, która służy do pomiaru kluczowych metryk twojej konkurencji i porównywania ich z twoimi. Pomoże ci to jasno zrozumieć, gdzie stoisz w stosunku do innych firm w twojej branży.

Mentions

Ostatnią sekcją, którą prezentujemy w tym przewodniku Crowdfire, jest Mentions. To narzędzie, które pomoże ci monitorować wszystkie wzmianki pojawiające się na temat twojej marki lub obserwowanych słów kluczowych.

Jest to doskonałe narzędzie do monitorowania mediów społecznościowych, które pozwala mierzyć i rozwijać świadomość marki.

Funkcja Mentions pozwala na centralne zarządzanie, z jednego pulpitu nawigacyjnego, wszystkimi wzmiankami, które twoja marka otrzymuje w sieciach społecznościowych. Dodatkowo pozwala na zarządzanie komentarzami i prywatnymi wiadomościami, które są do ciebie wysyłane.

Na każdą wiadomość lub wzmiankę możesz odpowiedzieć bezpośrednio z Crowdfire (również za pomocą GIF-ów i Emoji), zarchiwizować i zamknąć konwersację lub przypisać ją do innego członka zespołu.

Aplikacja Crowdfire

Crowdfire, oprócz platformy online, oferuje również aplikację. Dostępna jest ona zarówno na Android w sklepie Google Play, jak i na iOS w App Store. Ta wersja pozwoli ci na dostęp do twojego panelu, gdziekolwiek się znajdujesz. Z jej pomocą będziesz mógł zaplanować i publikować posty z telefonu czy tabletu.

Między platformą a wersją mobilną nie ma większych różnic. Wszystkie funkcje, które posiada twój plan taryfowy dostępne będą w obu wersjach.

Crowdfire Chrome Extension

Crowdfire wprowadziło jakiś czas temu Chrome Extension. Jest to wtyczka, którą możesz zainstalować we własnej przeglądarce. Ułatwi ci ona publikację treści na wielu portalach społecznościowych.

Aby skorzystać z wtyczki, wystarczy zainstalować ją i uruchomić w przeglądarce Chrome. Następnie, jeśli znajdziesz się na stronie, której link chciałbyś zapostować na jednym ze swoich kont społecznościowych, wystarczy kliknąć na ikonę Crowdfire w prawym górnym rogu przeglądarki. Po tym musisz stworzyć post i ustawić czas publikacji, a link zostanie automatycznie dodany.

W taki sam sposób publikować możesz obrazy i fragmenty tekstu, które znajdziesz na dowolnej stronie internetowej.

Crowdfire: ceny i plany taryfowe

Crowdfire (oficjalna strona tutaj) oferuje różne abonamenty i plany cenowe, zarówno dla agencji, jak i indywidualnych menedżerów mediów społecznościowych. Każdy z nich obsługuje inną liczbę kont i posiada różne funkcje. Jeśli zdecydujesz się na plan roczny, przysługuje ci zniżka.

Jak widać na zdjęciu, istnieją cztery plany taryfowe:

  • Free – wersja darmowa pozwala na podpięcie 3 kont i zaplanowanie 10 postów na konto. Oferuje rozszerzenie Chrome, polecane hashtagi i jednodniową analitykę.
  • Plus – najlepsza dla małych przedsiębiorstw i klientów indywidualnych. Oprócz funkcji wersji darmowej oferuje podpięcie 5 kont, 100 postów na konto, wsparcie postów wideo, 30 dni analityki social, 90 dni Advanced Analytics i analitykę postów. Tutaj pozbędziemy się również natarczywych reklam, a za wszystko zapłacimy 7,48$ miesięcznie w planie rocznym.
  • Premium – plan polecany średnim przedsiębiorstwom. Oferuje możliwość podpięcia 10 kont, Bulk Schedule Posts, planowanie z Calendar view, analizę 2 konkurentów na konto, śledzenie wzmianek i odpowiadanie na nie gifami i emoji, wsparcie mailowe oraz możliwość dodania 1 członka zespołu. Wszystko to w cenie 37,48$ miesięcznie w planie rocznym.
  • VIP – najbogatsza wersja skierowana jest do agencji i dużych przedsiębiorstw. Poza funkcjami obecnymi w innych planach oferuje także: możliwość podpięcia 25 kont, 800 planowanych postów na konto, analizę 20 konkurentów na konto, możliwość dodania 2 członków zespołu na profil oraz priorytetowe wsparcie. Koszt to 74,98$ na miesiąc w planie rocznym.

Jeśli chciałbyś wypróbować funkcje oferowane przez Crowdfire, możesz najpierw aktywować darmowe konto. Dodatkowo możesz skorzystać z 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego planów premium.

Opinie o Crowdfire

Co sądzą o Crowdfire użytkownicy, którzy już korzystali z platformy? Jakie są ich opinie?

Crowdfire to aplikacja i narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi, które jest szeroko stosowane i doceniane przez użytkowników. Świadczy o tym wiele pozytywnych opinii, które można znaleźć w sieci. Na przykład na stronie Capterra średnia ocena dla Crowdfire wynosi 4,2 na 5 punktów.

W szczególności użytkownicy doceniają łatwość obsługi i bogactwo funkcji aplikacji. Jak podano w poniższej recenzji, jest to łatwe narzędzie do śledzenia followersów lub unfollowers i zaplanowania publikacji nowych treści.

Crowdfire to jeden z najbardziej polecanych programów do zarządzania profilami społecznościowymi, tzw. must-have, jeśli chcesz rozwijać i zarządzać swoją strategią marketingową w coraz bardziej cyfrowym świecie. Uzyskaj dostęp do bezpłatnej wersji próbnej platformy, klikając tutaj.

5/5 - (2 votes)

Czytaj również: