Instagram tool: 10 najlepszych narzędzi do Instagram marketingu

Instagram tool

Czym jest Instagram tool? Jakie są najlepsze narzędzia do Instagrama?

Istnieje mnóstwo narzędzi Instagram, których możesz użyć, aby przyspieszyć swój rozwój na tej platformie społecznościowej lub zorganizować swoją strategię marketingową. Jednak tylko kilka z nich jest naprawdę skutecznych i pozwala uzyskać długoterminowe wyniki.

Oprócz zwykłych usług, które mogą pomóc ci szybko zdobyć prawdziwych followersów i zwiększyć interakcje z postami, są takie, dzięki którym można zaplanować z wyprzedzeniem publikację wszystkich treści, które chcesz udostępnić.

W tym artykule, po wypróbowaniu kilku z nich, przedstawimy ranking 10 najlepszych narzędzi dla Instagrama, dając ci ogólny przegląd ich funkcji. Polecamy również przeczytanie recenzji, do których linki znajdują się w każdym akapicie.

Instagram tool: 10 najlepszych narzędzi do Instagram marketingu

Oto ranking i przegląd najlepszych narzędzi do Instagrama obecnie dostępnych na rynku. Wystarczy z nich skorzystać, by móc używać Instagrama w bardziej profesjonalny sposób.

1. Inflact

Inflact (oficjalna strona tutaj) to obecnie najpotężniejszy bot Instagrama na rynku. Pozwala on nie tylko zautomatyzować publikację treści na tym portalu, ale także zwiększać liczbę followersów dzięki akcjom follow/unfollow i masowemu wyświetlaniu relacji innych użytkowników.

bot instagram inflact

To narzędzie typu web-based, czyli dostępne jest z poziomu przeglądarki, i oferuje zaawansowane filtry targetowania, dzięki czemu możesz wchodzić w interakcję tylko z profilami, które cię interesują. Możesz automatycznie polubić innych użytkowników, zautomatyzować follow/unfollow, przeglądać tysiące relacji, komentować i wysyłać prywatne wiadomości.

Oprócz typowych funkcji bota na Instagram, Inflact oferuje również możliwość planowania relacji i postów, wybierania najlepszych hashtagów i przeprowadzania pełnej analizy profilu na Instagramie.

Najczęściej kupowanym pakietem jest pakiet promo, który gwarantuje wszystko, czego potrzebujesz do rozwoju na Instagramie.

2. FollowAdder

FollowAdder (oficjalna strona tutaj) to kolejny bot Instagram, co najmniej tak potężny jak Inflact, ale możliwy do użycia tylko po pobraniu i zainstalowaniu odpowiedniego oprogramowania na komputerze (Mac, Windows lub Linux).

To narzędzie do Instagrama może być używane dla wielu profili jednocześnie, więc jest to idealne rozwiązanie w przypadku, gdy pracujesz jako social media manager lub masz kilka projektów do prowadzenia. Przyjrzyjmy się głównym cechom FollowAdder:

  • automatyczne follow/unfollow innych profili na Instagramie;
  • planowanie i automatyczna publikacja treści;
  • automatyczne polubienia i komentarze do postów innych użytkowników;
  • w pełni zautomatyzowane wiadomości bezpośrednie (DM);
  • wyszukiwanie i targetowanie użytkowników według hashtagów, lokalizacji i zainteresowań.

Wszystkie pakiety są na miesięczny okres, a cena jest naprawdę przystępna w porównaniu do innych programów tego samego typu. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź oficjalną stronę internetową, gdzie można znaleźć wszystkie istotne szczegóły.

3. Napoleoncat

NapoleonCat to polski serwis oferujący różnego rodzaju narzędzia i rozwiązania związane z prowadzeniem profilu w mediach społecznościowych, także na Instagramie. Swoje usługi kieruje do mniejszych i większych firm, agencji i specjalistów social media, ale też blogerów i influencerów.

Możemy przyjąć, że NapoleonCat jest numerem jeden w swojej dziedzinie. Oferuje on systemy narzędzi usprawniających twoją pracę na Instagramie. Najważniejsze z nich to:

  • planowanie postów dla wielu kont jednocześnie;
  • zarządzanie komentarzami i odpowiadanie na nie;
  • analityka profilu i konkurencji;
  • monitorowanie hashtagów.

Serwis ten jest płatny. Oznacza to, że żeby korzystać z niego na stałe, należy wybrać pasujący do naszych potrzeb pakiet. Jeśli jednak nie jesteś pewien, czy NapoleonCat to coś dla ciebie, możesz skorzystać z 14-dniowego okresu próbnego.

4. Sked Social

Sked Social (link do oficjalnej strony) to bardzo dobre narzędzie pozwalające na planowanie i automatyczną publikację postów, zdjęć, filmików i relacji na Instagramie.

Jest to narzędzie raczej niedrogie, ale jednak bardzo profesjonalne, dlatego też jest szeroko stosowane przez firmy i agencje internetowe. Oto jego główne atuty:

  • możliwość zarządzania nieograniczoną liczbą profili na Instagramie;
  • planowanie i publikacja treści na wszystkich profilach społecznościowych;
  • rozszerzenie Google Chrome, które zwiększa funkcjonalność narzędzia;
  • analizy wydajności, które śledzą najlepsze czasy na publikację;
  • wizualne planowanie Instagram feedu dla atrakcyjnego wyglądu.

Jeśli chcesz wypróbować funkcje tego narzędzia bez płacenia, możesz skorzystać z 7-dniowej darmowej wersji próbnej, klikając tutaj.

5. Onlypult

Onlypult (link do oficjalnej strony) to fantastyczne narzędzie online do zarządzania nie tylko Instagramem ale także: Facebookiem, Twitterem, LinkedIn, Google My Business, YouTubem, Tok Tokiem, Tumblr, WordPressem i Telegramem.

Wśród wielu funkcji, Onlypult pozwala na programowanie i automatyczne publikowanie zdjęć, filmików i relacji na Instagramie, również na wielu kontach na raz. Dzięki niemu możesz również śledzić wydajność treści dzięki systemowi monitorowania i analytics.

Usługa ta oferuje darmowy okres próbny przez pierwsze 7 dni. Ceny są średnie, ale w przeciwieństwie do innych z Onlypult można zarządzać wieloma kontami na wielu portalach społecznościowych, aby mieć globalny zasięg.

6. SocialPilot

Social Pilot to profesjonalne narzędzie planowania i marketingu w social media, które może być używane na Instagramie, Facebooku, Twitterze, LinkedIn, Google My Business, Pinterest, Tumblr i wielu innych mniej popularnych.

Funkcje Social Pilot czynią go świetną opcją dla średnich i dużych firm, agencji internetowych lub zespołów menedżerów mediów społecznościowych. Zobaczmy poniżej, co dokładnie oferuje Social Pilot:

  • narzędzia do zarządzania klientami i zespołem;
  • zaawansowana analityka i monitorowanie wydajności;
  • scentralizowane zarządzanie wszystkimi postami i komentarzami;
  • kalendarz redakcyjny i planowanie wszystkich treści;
  • zaawansowane narzędzia do zarządzania Facebook & Instagram ADS.

Narzędzie to może być używane zarówno z komputera, jak i smartfona, a plany abonamentowe są elastyczne, z doskonałym stosunkiem jakości do ceny. Aby skorzystać z bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego, kliknij tutaj.

7. Iconosquare

Iconosquare to kolejna bardzo polecana platforma służąca do przeprowadzania analiz oraz zarządzania i planowania w obrębie social media. Wykorzystywana jest zarówno przez użytkowników prywatnych, jak i profesjonalistów i agencje, gwarantując bardzo satysfakcjonujące efekty.

Aplikacja ta jest szczególnie przydatna do porównywania swojego konta z kontami konkurencji. Pozwala również na sprawdzenie tempa wzrostu liczby followersów, ich pochodzenia geograficznego, współczynnika zaangażowania oraz statystyk dotyczących polubień i otrzymanych komentarzy.

Iconosquare sugeruje również najlepszy czas na publikację, pokazuje hashtagi, które przynoszą więcej interakcji i pozwala zaplanować publikację treści. Interesująca jest również darmowa funkcja audytu, która oceni twoje ostatnie 30 opublikowanych postów i zasugeruje sposoby optymalizacji konta biznesowego.

Początkowo możesz wypróbować Iconosquare za darmo przez pełne 14 dni, a następnie zdecydować, czy chcesz kupić ich plan subskrypcji. Kliknij tutaj, aby go przetestować.

8. Crowdfire

Crowdfire (oficjalna strona tutaj) to aplikacja do zarządzania mediami społecznościowymi pobrana już przez ponad 19 milionów osób. Możesz korzystać z niej na Instagramie, Facebooku, Twitterze, Tik Tok, a nawet na swojej stronie internetowej, na przykład do publikowania treści w sekcji bloga.

crowdfire tool

Wśród jego głównych funkcji dla Instagrama znajdziemy planowanie treści, poprawę obrazów do opublikowania, analizę konkurencji, sugestię hashtagów do wstawienia, aby mieć większą widoczność, i wybór najlepszego czasu na publikację.

Crowdfire oferuje również tzw. analitykę followerską, która daje dostęp do ogromnej ilości informacji: kto cię obserwuje, a kto nie, kto ostatnio przestał cię obserwować, kim są twoi fani, jakich użytkowników obserwujesz bez wzajemności, jacy są twoi aktywni i nieaktywni followersi…

Aplikację Crowdfire można pobrać bezpłatnie ze swojego sklepu z aplikacjami, ale aby uzyskać dostęp do bardziej zaawansowanych funkcji, należy wykupić abonament. W celu uzyskania więcej informacji lub pobranie aplikacji za darmo kliknij tutaj.

9. Shoutcart

Shoutcart jest jednym z najlepszych miejsc, gdzie można kupić shoutouts (wzmianki / promocje) od zweryfikowanych influencerów dla konkretnych kategorii zainteresowań.

Na Shoutcart (oficjalna strona tutaj) znajdziesz dokładnie to, czego potrzebujesz. Strona jest zorganizowana według kategorii, wieku, liczby zwolenników, lokalizacji i opłat wymaganych przez influencerów, aby otrzymać od nich wsparcie swojego profilu na Instagramie.

Cena jest oczywiście współmierna do liczby promocji, których wymagasz od influencera, a także jego autorytetu i liczby followersów. Oczywiste jest, że influencer z większą liczbą followersów zapewni ci większy zwrot w postaci zdobytych nowych obserwujących lub liczby sprzedanych produktów.

Rejestracja w Shoutcart jest bezpłatna. Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj.

10. Social Blade

Social Blade to darmowe i niezwykle proste w obsłudze (bezpośrednio z sieci i bez rejestracji) narzędzie, które pozwala na przeprowadzenie analizy followersów na Instagramie dla dowolnego profilu, za pomocą jednego kliknięcia.

Dzięki temu narzędziu możesz dowiedzieć się, czy na przykład konkretny influencer miał w ostatnich miesiącach naturalny wzrost liczby followersów, czy też przeciwnie. Być może jego rozwój prezentuje dziwne skoki, spowodowane użyciem Instagramowych botów lub zakupem followersów.

Aby skorzystać z Social Blade wystarczy przejść na oficjalną stronę, wpisać nazwę użytkownika profilu Instagram, który chcesz sprawdzić, i przeczytać statystyki. Będziesz mógł zobaczyć jego dzienny przyrost followersów, liczbę utraconych obserwujących, opublikowane media, a także obserwowane profile.

5/5 - (2 votes)

Czytaj również: