Liczne polubienia strony na FB przykuwają uwagę i świadczą o sukcesie osiągniętym w tej sieci społecznościowej. To oznaka nie tylko popularności, ale i zaufania i zadowolenia klientów. Jeśli chcesz wiedzieć, jak zdobyć polubienia strony na Facebooku, dobrze trafiłeś!
W tym wpisie omówimy sobie 9 skutecznych sposobów zdobycie fanów na Facebooku. Bez względu na to, czy twój fanpage dopiero raczkuje, czy istnieje już od pewnego czasu, czy posiadasz budżet na cele marketingowe, czy też nie – w tym artykule znajdziesz porady adekwatne do twojej sytuacji.
Poza tym powiemy sobie, jakie korzyści przynoszą polubienia fanpage na Facebooku, oraz odpowiemy na najczęściej zadawane pytania w tym temacie. A już teraz możesz porównać 3 najlepsze serwisy oferujące polubienia strony na FB:
LIKE NA FACEBOOKU – NAJLEPSZE STRONY
- 100 like na Facebook = 4,99 zł
- Ocena: 4.8/5
- Polubienia strony na FB od 50 zł
- Opcja wysokiej jakości i błyskawicznej realizacji
- Strona w języku polskim
- 100 like na Facebook = 4,99 zł
- Ocena: 4.8/5
- Polubienia strony na FB od 19,99 zł
- Opcja wysokiej jakości i błyskawicznej realizacji
- Strona w języku polskim
- 100 like na FB = 11,50 zł
- Ocena: 4.6/5
- Polubienia strony na FB od 31,03 zł
- Lajki z kont sztucznych lub prawdziwych
- Strona w języku polskim
Jak zdobyć polubienia strony na Facebooku: 9 sposobów
Zacznijmy zatem od razu od najważniejszej części tego wpisu, w której poznamy 9 sposobów na pozyskanie fanów na Facebooku. Niektóre z nich wymagają zainwestowania mniejszej lub większej kwoty, inne natomiast są bezpłatne i zależą wyłącznie od twojego zaangażowania.
Dzięki nim nie tylko nabijesz liczby na swoim fanpage’u, ale też pozyskasz nowych obserwujących i klientów, faktycznie zainteresowanych publikowanymi przez ciebie treściami.
W poniższym poradniku pominięty celowo został jeden typ działań. Jeśli chcesz pozyskiwać polubienia strony na Facebooku, musisz tą stroną aktywnie zarządzać, czyli regularnie publikować interesujące treści. To jest absolutna podstawa, bez której dalsze działania nie mają sensu. Jeśli już zadbałeś o ten aspekt, przyjrzyj się, co jeszcze możesz zrobić, by podbić liczbę fanów swojego fanpage’a.
1. Jak kupić polubienia strony na FB?
Pierwszy sposób, jaki zostanie zaprezentowany, nie wymaga od ciebie praktycznie żadnego nakładu pracy. Istotnie bowiem, możesz zwyczajnie kupić polubienia strony na Facebooku. Na czym to polega?
Niektóre serwisy sprzedają określone pakiety polubień fanpage’a. Kupując je i podając link do twojej strony, po chwili możesz zaobserwować zwiększoną liczbę fanów o tych nabytych za pomocą platformy.
W przypadku usług wysokiej jakości, godnych zaufania, nie musimy się obawiać, że nasza strona zostanie polubiona przez fake konta lub że fani równie szybko znikną, jak się pojawili. Co więcej, istnieją serwisy oferujące polskie polubienia strony na FB.

Takim serwisem jest Social Media Biz, oferujący korzystne pakiety lajków: od 19,99 zł za 100 polubień standardowych oraz od 50 zł za 100 polubień z polskich kont. Wystarczy podać link do strony i opłacić wybrany pakiet, by po chwili zaobserwować jego pierwsze efekty.
To rozwiązanie polecane szczególnie na samym początku, kiedy masz jeszcze mało polubień, a chcesz szybko zadbać o wizerunek twojej strony. Na dłuższą metę nie ma ono sensu – trudno żeby kupieni fani stali się twoimi klientami lub angażowali się w publikowane przez ciebie treści. Jest to jednak prosty i sprawdzony sposób na zachęcenie potencjalnie zainteresowanych użytkowników do obserwowania i polubienia twojej strony.
2. Polubienia fanpage dzięki Facebook ADS
Kolejnym sposobem jest wykorzystanie możliwości reklam czyli Facebook ADS. Jeśli zamierzasz prowadzić fanpage, który docelowo ma zdobywać nowych klientów i coś sprzedawać, nie unikniesz tego rozwiązania. Odpowiednia kampania jest dla ciebie fundamentalną kwestią.
Reklama na Facebooku to opcja rzecz jasna płatna, a więc należy dobrze przemyśleć, co chcemy za jej pomocą promować. Muszą być to wartościowe treści, które skutecznie zachęcą do odwiedzenia i polubienia strony i zaprezentują twoją markę w atrakcyjnej formie.

Tworząc nową kampanię reklamową na Facebooku, musisz określić swój cel i w tym przypadku powinno nim być zdobycie polubień strony. Facebook zoptymalizuje kampanię tak, by reklamy wyświetlane były potencjalnie zainteresowanym użytkownikom. Facebook jest w posiadaniu wszystkich informacji, które pozwolą określić najskuteczniejszy target.
Oczywiście, jeśli jesteś kompletnie zielony w temacie Facebook ADS, możesz mieć trudności w stawianiu pierwszych kroków w tym narzędziu. Warto jednak zdobyć tę umiejętność i za chwilę dowiemy się, jak to zrobić.
3. Jak pozyskać fanów na Facebooku: dedykowany kurs
Jeśli chcesz skupić swoje działania na reklamach, nierozsądnie byłoby polegać tylko na swojej intuicji i metodzie prób i błędów. Opanowanie Facebook ADS po omacku może okazać się czasochłonne, a przy tym niekoniecznie przyniesie optymalne efekty w postaci rosnącej liczby polubień.
Podejdź do sprawy całkowicie poważnie. Reklamy na Facebooku to konkretna inwestycja, więc w tym wypadku wyrzucanie pieniędzy na marne byłoby głupotą. Dobra wiadomość jest taka, że na rynku istnieje całe mnóstwo kursów Facebook ADS, które skutecznie wprowadzą cię w świat reklam na tej platformie społecznościowej.

Takim kursem jest np. „Reklama na Facebooku od podstaw” Artura Ziółkowskiego, dostępny na platformie Strefa Kursów. To aż 47 wykładów, dzięki którym opanujesz korzystanie z reklam do tego stopnia, że osiągniesz satysfakcjonujące rezultaty nawet przy niewielkim budżecie.
Kurs ma swoją kontynuację na poziomie zaawansowanym. Jeśli chcesz zapoznać się z innymi szkoleniami związanymi z Facebookiem, przeczytaj ten wpis. Aby lepiej przyjrzeć się kursowi „Reklama na Facebooku od podstaw”, kliknij poniżej:
4. Jak zdobyć fanów na Facebooku… wśród znajomych
Przejdźmy teraz do sposobów, które każdy właściciel strony na Facebooku powinien znać i stosować, by skutecznie ją rozwijać. To sposoby na organiczne pozyskanie fanów i potencjalnych klientów, dzięki którym liczby polubień zaczną przekładać się na twoją popularność i dochody.
Kiedy tworzysz nową stronę na Facebooku, zupełnie od zera, twoim celem jest szybkie pozyskanie jak największej liczby polubień. Rozpoczęcie od listy swoich znajomych, których zaprasza się polajkowania fanpage’a, to najbardziej naturalny pierwszy ruch.
Oczywiście, możesz zaprosić wszystkich znajomych, ale koncentruj się głównie na tych, którzy wpasowują się w twój target, np. sami mają znajomych potencjalnie zainteresowanych publikowanymi przez ciebie treściami.
5. Polubienia strony na FB a interakcja z innymi profilami
Twoje działania nie mogą być skupione wyłącznie na twojej stronie, ale raczej na tym, jak wygląda ona z zewnątrz. W tym celu jak najbardziej na miejscu będzie aktywne wchodzenie w interakcję z innymi treściami, stronami i profilami.
Publikując posty, nie zapominaj dodawać hashtagów, korzystaj z oznaczania, jeśli to możliwe. Odwołuj się do lokalizacji, ale też do innych stron. Pamiętaj, żeby trafiały one w twój target, w przeciwnym razie efekt będzie raczej mierny.
To samo tyczy się grup, forów, dyskusji pod postami itp. Trafiaj tam, gdzie możesz znaleźć osoby potencjalnie zainteresowane twoją stroną. Im bardziej będziesz się udzielać, tym większa szansa, że pozyskasz nowych fanów.
6. Jak zdobywać fanów na Facebooku dzięki angażującym treściom?
W mediach społecznościowych trzeba się umieć wyróżnić z tłumu i przyciągnąć uwagę użytkowników. Prostym sposobem na to jest wprowadzenie czynnika zabawy, który skutecznie zaangażuje odbiorców.

Dobrze jest tak konstruować posty, żeby zachęcały do jakiejś reakcji. Na przykład mogą zapraszać do oznaczenia w komentarzu znajomego (typu „Oznacz znajomego, który…”) albo do zostawienia komentarza na dany temat (np. podzielenie się jakimś doświadczeniem lub zabawy typu „Dokończ zdanie”).
Możesz zadawać pytania, na które odpowiedź użytkownicy poznają dopiero po kilku dniach, zostawiać ankiety lub formułować je tak, by głosy oddawać za pomocą odpowiedniej reakcji na post.
7. Jak zapraszać do polubienia strony na FB?
Dzięki angażującym treściom, publikowaniu reklam i wchodzeniu w interakcję, twoje posty na pewno będą zyskiwać większą liczbę polubień. Ten fakt nie powinien umknąć twojej uwadze!
Najprostszym sposobem na to, by zaprosić do polubienia strony na Facebooku osoby spoza grona twoich znajomych, jest skorzystanie z listy użytkowników, którzy polubili publikowane przez ciebie treści. W ten sposób zyskujesz łatwy dostęp do osób, które już wyraziły zainteresowanie i zasygnalizowały pozytywny odbiór. Szansa, że przyjmą zaproszenie do polubienia samej strony, jest znacznie większa.
8. Jak zdobyć fanów na Facebooku dzięki konkursom?
Kolejnym sprytnym i relatywnie prostym sposobem na zdobycie fanów na Facebooku są konkursy. To w pewnym sensie kontynuacja tego, o czym mówiłem w kontekście angażujących treści. Tu również zadziała czynnik zabawy plus pokusa zdobycia jakiejś nagrody.

Zasady konkursów w mediach społecznościowych są proste. Do podstawowych warunków należy na ogół polubienie strony organizującej konkurs i oznaczenie dodatkowych osób w komentarzu. Wówczas zwycięzcy zostają wybrani losowo, co oszczędza ci np. oceniania ich odpowiedzi.
Oczywiście nagroda musi być na tyle atrakcyjna, by użytkownicy zdecydowali się na udział w zabawie. Im wyższa wartość samej nagrody, tym reguły gry mogą być bardziej rozbudowane.
9. Like na fanpage a inne kanały komunikacji
Ostatni sposób, który przedstawimy w tym poradniku, jest raczej intuicyjny, ale może się zdarzyć, że ktoś go przeoczy. Mowa tu o innych kanałach komunikacji z potencjalnymi klientami i obserwującymi, dzięki którym mogą oni trafić na twoją stronę na Facebooku.
To rozwiązanie dla osób, które prowadzą jednocześnie bloga, inne profile w mediach społecznościowych czy nawet rozsyłają newsletter. W każdym z tych miejsc powinno znaleźć się odniesienie do twojej strony na Facebooku i zachęta do polubienia jej. Fani pozyskani taką drogą z pewnością są realnie zainteresowani tym, co publikujesz i oferujesz, więc będą dla ciebie najbardziej wartościowi.
Polubienia strony na FB: jakie korzyści przynoszą?
Pytanie postawione w tym akapicie brzmi banalnie, ale czasami refleksja nad takimi oczywistościami potrafi lepiej uzmysłowić nam nasze cele. Zacznijmy od tego, że polubienia z różnych źródeł mogą nam przynieść różne korzyści.
Nawet kupione polubienia, np. przez stronę Social Media Biz, mogą przynieść nam istotne efekty. Kiedy użytkownicy widzą, że twoja strona ma już sporo polubień, czują się zachęceni do dołączenia do grona fanów. To tzw. efekt bandwagon. W ten sam sposób takie lajki zwiększają też szanse na interakcje z twoją stroną, a ponadto dobrze wpływają na twoją reputację.
Powyższe korzyści wynikają zarówno z kupionych polubień, jak i tych zdobytych „na piechotę”. W przypadku tych drugich nie tylko masz szansę na pozyskanie wiernych fanów lub klientów. Pamiętaj, że każdy użytkownik pociąga za sobą kolejnych, dzięki zostawianiu recenzji czy nawet prywatnemu polecaniu.
Strona na Facebooku to skuteczny i bardzo ważny kanał, dzięki któremu dotrzesz do większej liczby potencjalnie zainteresowanych twoimi usługami lub produktami osób. Jej brak nie jest dobrze widziany, więc jeśli posiadasz firmę, witrynę internetową, bloga – koniecznie uzupełnij je aktywnie zarządzanym fanpagem na Facebooku.
LIKE NA FACEBOOKU – NAJLEPSZE STRONY
- 100 like na Facebook = 4,99 zł
- Ocena: 4.8/5
- Polubienia strony na FB od 50 zł
- Opcja wysokiej jakości i błyskawicznej realizacji
- Strona w języku polskim
- 100 like na Facebook = 4,99 zł
- Ocena: 4.8/5
- Polubienia strony na FB od 19,99 zł
- Opcja wysokiej jakości i błyskawicznej realizacji
- Strona w języku polskim
- 100 like na FB = 11,50 zł
- Ocena: 4.6/5
- Polubienia strony na FB od 31,03 zł
- Lajki z kont sztucznych lub prawdziwych
- Strona w języku polskim
Jak zdobyć fanów na Facebooku: pytania i odpowiedzi
Na koniec podsumujemy wpis kilkoma najczęściej zadawanymi pytaniami na temat, który poruszyliśmy w tym poradniku.
Przede wszystkim musisz publikować regularnie interesujące treści. Najlepiej, żeby zachęcały one do interakcji, jak ankiety czy konkursy. Staraj się sam pozostać aktywnym użytkownikiem i wchodzić w interakcję ze stronami i grupami, które odpowiadają twojemu targetowi. Warto też „ręcznie” zapraszać do polubienia użytkowników.
Reklamy na Facebooku to potężne narzędzie marketingowe, z którego warto korzystać, jeśli sprzedajesz produkty lub usługi. Jednak koniecznie dowiedz się wcześniej, jak skutecznie z nich korzystać, by nie płacić za nie nadaremno. Pomoże ci w tym kurs reklam na Facebooku, który znajdziesz tutaj.
Kupowanie fanów na Facebooku może dać twojej stronie dobrego „kopa” na początek, co sprawi, że zyskasz reputację, a inni użytkownicy poczują się zachęceni do polubienia strony. Jest to strategia na krótką metę, bowiem kupieni fani nie będą raczej zainteresowani bezpośrednio twoją ofertą. To tylko sposób na pozyskanie prawdziwych klientów.
Jeśli chcesz, by twoja strona na Facebooku nabrała rozpędu, kup pakiet polubień na zaufanej i pewnej platformie. Takim serwisem jest Social Media Biz (tutaj oficjalna strona), w którego ofercie znajdują się również polskie polubienia, będące jeszcze bardziej wiarygodne.