Czym jest Sked Social i jak działa w praktyce?
Kontynuujemy nasz przegląd narzędzi używanych w social media marketingu, zajmując się dzisiaj Sked Social. Jeśli natknąłeś się na tę usługę lub po prostu chciałbyś dowiedzieć się więcej na jej temat, wiedz, że jesteś we właściwym miejscu!
W tym artykule dowiesz się, czym jest Sked Social, jakie usługi oferuje i jak uzyskać dostęp do bezpłatnej 7-dniowej wersji próbnej.
Ale nie tylko. Znajdziesz tu również przewodnik dotyczący korzystania z usługi oraz opis dostępnych pakietów Sked Social wraz z cennikiem subskrypcji miesięcznej i rocznej.
Przyjrzymy się także opiniom i recenzjom osób, które użytkowały Sked Social, aby zweryfikować skuteczność celów, jakie sobie stawia.
Po zapoznaniu się z tymi informacjami będziesz dokładnie wiedział, co możesz zrobić ze Sked Social i świadomie zdecydujesz, czy użyć go jako narzędzia marketingowego.
Sked Social: co to jest? Recenzja
Sked Social (tutaj oficjalna strona) to usługa automatycznego planowania i publikacji treści dla różnych mediów społecznościowych.

U progu trzeciej dekady XXI wieku korzystanie z mediów społecznościowych w kampaniach marketingowych stało się warunkiem koniecznym, jeśli chcemy nadążyć za konkurencją.
Media społecznościowe pozwalają dotrzeć do dużej liczby odbiorców w krótkim czasie, a dodatkowo można to osiągnąć bez konieczności opuszczania stanowiska pracy!
Jest to jednak czynność czasochłonna, zwłaszcza, że nie zawsze możliwe jest opublikowanie treści w konkretnym dniu i o konkretnej godzinie.
Ten właśnie problem rozwiązuje Sked Social: pozwala na tworzenie postów w mediach społecznościowych z wyprzedzeniem i publikuje je w dowolnym, wybranym przez ciebie momencie!
Swoje treści możesz publikować w różnych mediach społecznościowych. Sked Social obsługuje platformy takie jak Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn i Google MyBusiness. Możesz nawet skonfigurować go tak, aby publikował posty na wielu portalach społecznościowych w tym samym czasie. Kliknij poniżej, aby uzyskać więcej informacji na temat tej usługi:
Usługi oferowane przez Sked Social
Po tym krótkim wprowadzeniu na temat tego, czym jest Sked Social, myślę, że bardzo ważne jest zagłębienie się i szczegółowe omówienie usług oferowanych przez tę platformę.
Dostosowując się do wybranych mediów społecznościowych, o których właśnie ci wspomniałem, Sked Social pozwala zaplanować publikację pięciu rodzajów treści:
- Post z pojedynczym obrazem
- Post z karuzelą zdjęć / filmów
- Stories
- Post Video / GIF
- Tekst / Status
Oczywiście nie wszystkie z wyżej wymienionych treści będą odpowiednie dla każdej aplikacji. Na przykład, jeśli chodzi o Instagram możesz użyć pierwszych czterech funkcji, natomiast w przypadku Facebooka najlepiej będzie wykorzystać tę ostatnią.
Możesz wgrać swoje treści bezpośrednio na platformę Sked Social, a następnie zaplanować ich publikację w bardzo prosty i przejrzysty sposób za pomocą kalendarza.
W ten sposób możesz bardzo szybko ustalić swoją strategię marketingową w mediach społecznościowych, przyspieszając w ten sposób proces i oszczędzając dużo czasu!
Posty będą publikowane automatycznie w ustalonym dniu i godzinie, nawet na wielu portalach społecznościowych w tym samym czasie. Oczywiście możesz również zdecydować wcześniej, których hashtagów użyć.
W Sked Social istnieje sekcja poświęcona statystykom, w której możesz przejrzeć wiele analiz dotyczących oddziaływania twoich treści w przeszłości, a także określić, jaki rodzaj przekazu najlepiej pasuje do twoich odbiorców.
Co ważne, możesz wypróbować wszystkich narzędzi Sked Social całkowicie bezpłatnie przez 7 dni. Uzyskaj dostęp do bezpłatnej wersji próbnej już teraz! Szczegółowy opis procesu rejestracji znajdziesz w dalszej części tego artykułu.
Jak zarejestrować się w Sked Social
Rejestracja w Sked Social i skorzystanie z 7-dniowego bezpłatnego okresu próbnego jest bardzo proste. Na stronie głównej (którą można znaleźć pod tym linkiem) kliknij przycisk „Start your 7 day free trial”. Uzyskasz dostęp do następującego ekranu:

Wpisz swój adres e-mail i ustal hasło. Zaznacz również klauzulę wyrażającą zgodę z regulaminem i polityką prywatności. Aby kontynuować, kliknij przycisk „Create Account”. Przejdziesz do następnego ekranu, pokazanego poniżej:

Wypełnij formularz rejestracyjny, wprowadzając następujące dane:
- Pełne imię i nazwisko
- Nazwa firmy (opcjonalnie)
- Strefa czasowa
- Waluta, którą chcesz zapłacić po zakończeniu bezpłatnego okresu próbnego
- Rodzaj abonamentu (więcej informacji na ten temat w sekcji poświęconej cenom)
Klikając „Finish”, zobaczysz ekran, na którym możesz wprowadzić swoje informacje rozliczeniowe i metodę płatności, która będzie używana, jeśli zdecydujesz się kontynuować korzystanie z usługi. Możesz wybrać kartę kredytową / debetową lub PayPal.
Pamiętaj, że nie wydasz ani grosza, dopóki korzystasz z bezpłatnego okresu próbnego i nadal możesz anulować subskrypcję w dowolnym momencie w sekcji Settings -> Subscription & Billing w aplikacji Sked Social.
Jak działa Sked Social: przewodnik użytkowania
Po zakończeniu rejestracji zgodnie z procedurą opisaną w poprzedniej części będziesz mieć dostęp do wszystkich usług Sked Social. Pierwszą rzeczą jaką musisz zrobić, aby rozpocząć korzystanie z aplikacji, jest połączenie jednego ze swoich kont społecznościowych.

Możesz połączyć swoje konto na Instagramie, Facebooku, Twitterze, LinkedIn lub Google MyBusiness. Proces jest bardzo prosty, wystarczy postępować zgodnie ze wskazówkami, które będą kolejno pojawiać się na ekranie. W ten sposób możesz zdecydować, czy chcesz połączyć swój profil tylko, aby sprawdzać statystyki, czy zlecisz również publikację treści (konieczne, jeśli chcesz publikować automatycznie).

Jak widzisz na powyższym obrazku, aplikacja składa się z kilku części, do których można uzyskać dostęp za pośrednictwem paska nawigacji, który znajduje się po lewej stronie. Przyjrzyjmy się mu szczegółowo krok po kroku:
- Upload: W tej pierwszej sekcji możesz przesłać wszystkie swoje treści. Mogą to być obrazy, karuzele, filmy / GIF-y, stories i teksty.
- Planner: w plannerze możesz tworzyć nowe posty, które znajdą się w kolejce do opublikowania na twoim koncie. Będziesz mieć dostęp do podglądu, aby zobaczyć, jak nowy post będzie wyglądał z zamieszczonymi już treściami.
- Calendar: kalendarz jest najważniejszym punktem planowania treści. Możesz zdecydować, gdzie i kiedy opublikować swoje nowe posty, nawet na wielu portalach społecznościowych oraz zmienić zestawienie czasowe za pomocą wygodnego systemu drag & drop.
- Upcoming posts: w tej sekcji znajdziesz wszystkie nowe posty umieszczone w porządku chronologicznym, czekające w kolejce i gotowe do publikacji w wyznaczonym terminie.
- Draft: znajdziesz tu wszystkie wersje robocze postów utworzone wcześniej i jeszcze niedokończone.
- Archives: w tej części znajdziesz wszystkie posty już opublikowane wraz z datą ich zamieszczenia. Możesz je przeglądać i jeśli chcesz, usunąć niektóre z nich.
- Insights: statystyki dostępne są dla Instagrama i Facebooka. Pozwalają na otrzymanie całej serii danych, koniecznych do dokonywania analiz efektywności twoich postów i podejmowania decyzji o kontynuowaniu strategii publikowania.
- Library: biblioteka to folder, w którym znajdują się wszystkie pliki cyfrowe, dzięki czemu będzie można je później łatwo i szybko odnaleźć. Składa się z Media Collections, w których znajdziesz obrazy i filmy oraz z Source Media, w których możesz wyszukać poprzednie wyszukiwania hashtagami, połączenie z usługą Zapier i rozszerzenie Sked Social dla Chrome.
- Template manager: tworzenie nowych szablonów może pomóc ci przyspieszyć proces tworzenia nowej treści. Możesz zrobić to w sekcji dedykowanej Sked Social.
- Queue settings: tu możesz ustawić optymalny harmonogram publikacji postów. Kiedy zostaną dodane do kolejki będą publikowane automatycznie o ustalonej w tej sekcji godzinie.
- Sked links: tutaj możesz zarządzać linkami umieszczonymi w twoim bio na Instagramie.
- Accounts: w tej części możesz zarządzać kontami społecznościowymi połączonymi z aplikacją. Możesz dodawać i / lub usuwać nowe profile w ramach limitów określonych przez twój rodzaj abonamentu.
- Users: w tej sekcji możesz zarządzać swoimi użytkownikami. To przydatna opcja, jeśli korzystasz z aplikacji w zespole i musisz podzielić pracę między kilka osób.
- Settings: w ustawieniach możesz zmienić informacje o swoim koncie, hasło, rozliczenia i uwierzytelnianie dwuskładnikowe.
Już dziś uzyskaj dostęp do aplikacji Sked Social i oszczędź cenny czas!
Sked Social: ceny i plany abonamentowe
Przeanalizujmy teraz ceny i rodzaje abonamentów dostępnych w Sked Social. Podsumowanie znajdziesz na poniższym obrazku:

Sked Social proponuje ofertę trzech rodzajów abonamentów. Płatności można dokonywać co miesiąc lub co rok. W przypadku płatności rocznej przysługuje ci zniżka. Przyjrzyjmy się szczegółowo planom abonamentowym:
- Fundamentals: koszt to 22 euro miesięcznie (18 euro w przypadku subskrypcji rocznej). Pakiet uprawnia cię do: zarządzania dla 1 użytkownika, 1 konta na Instagramie (z możliwością zwiększenia do 3), 2 kont do wyboru między Twitterem, Facebookiem, Linkedin i Google MyBusiness (z możliwością zwiększenia do 10). Automatyczne planowanie i publikacja na wszystkich wymienionych portalach społecznościowych + statystyki dla Facebooka i Instagrama.
- Essentials: koszt to 66 euro miesięcznie (55 euro w przypadku subskrypcji rocznej). Pakiet uprawnia cię do: zarządzania dla nieograniczonej liczby użytkowników, 3 kont na Instagramie (z możliwością zwiększenia do 5), 6 kont do wyboru między Twitterem, Facebookiem, Linkedin i Google MyBusiness (z możliwością zwiększenia do 20). Wszystko to, co zawarte w planie „Fundamentals”, i dodatkowo: śledzenie konkurencji na Instagramie, biblioteka treści i szablonów, automatyczne posty na Instagramie z tagami produktów oraz połączenie z usługą Zapier.
- Professional: koszt to 120 euro miesięcznie (100 euro w przypadku subskrypcji rocznej). Pakiet uprawnia cię do: zarządzania dla nieograniczonej liczby użytkowników, 5 kont na Instagramie (z możliwością zwiększenia do 10), 10 kont do wyboru między Twitterem, Facebookiem, Linkedin i Google MyBusiness (z możliwością zwiększenia do 30). Wszystko to, co zawarte w planach „Fundamentals” i „Essentials”, i dodatkowo: status i struktura postów do zatwierdzenia, wewnętrzne komentarze użytkowników i dedykowany konsultant Sked Social pomagający w optymalizacji wyników.
Jak widzisz, droższe plany pozwolą ci na zarządzanie większą liczbą kont społecznościowych i dadzą ci dostęp do bardziej zaawansowanych funkcji. Już dziś uzyskaj dostęp do bezpłatnej wersji próbnej Sked Social.
Dlaczego warto wybrać Sked Social
Teraz przyjrzymy się kilku mocnym stronom Sked Social, które mogą spowodować, że zdecydujesz się wybrać właśnie tę usługę, a nie konkurencyjne serwisy (w tym artykule na temat najlepszych narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi możesz zapoznać się z głównymi konkurentami Sked Social).
- Łatwość użytkowania: cecha, która najbardziej rzuca się w oczy, bo najmocniejszą stroną Sked Social jest z pewnością prosta obsługa. Otwierając platformę po raz pierwszy, nauczyłem się korzystać z niej w ciągu kilku minut. Wszystko jest intuicyjne i zrozumiałe nawet dla początkujących.
- Uniwersalność: kolejną mocną stroną Sked Social jest jego uniwersalność. Dzięki tej aplikacji możesz pracować nad 5 różnymi rodzajami postów (pojedynczy obraz, karuzela, stories, wideo / GIF i tekst) i na 5 różnych portalach społecznościowych (Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn i Google MyBusiness). Wszystko to sprawia, że Sked Social jest idealnym narzędziem do zarządzania twoimi kampaniami marketingowymi w social media marketingu.
- Kalendarz drag & drop: planowanie postów stanie się jeszcze prostsze dzięki kalendarzowi, w którym możesz umieścić różne treści zgodnie z zasadą drag & drop. W ten sposób zaoszczędzisz mnóstwo cennego czasu, który będziesz mógł przeznaczyć na inne aktywności.
- Analytics: zestaw dopełnia świetny dashboard, w którym znajdziesz całą serię interesujących informacji na temat skuteczności twoich postów na Facebooku i Instagramie.
Opinie i recenzje na temat Sked Social
Zobaczmy kilka opinii i recenzji o Sked Social, w celu oceny jego jakości, bezpośrednio od osób, które korzystały z usługi osobiście.
Na stronie g2.com, która zajmuje się recenzjami na poziomie międzynarodowym, Sked Social ma ocenę 4,3 na 5, co świadczy o dość wysokim poziomie satysfakcji klientów.

Poniżej znajdziesz również dwie recenzje z bardziej szczegółowymi komentarzami:


Jak widzisz, klienci są zadowoleni z korzystania ze Sked Social i polecają go również innym osobom zainteresowanym korzystaniem z ich usług.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Dobrnęliśmy do końca recenzji Sked Social. Ale jeszcze zanim skończymy, przeanalizujmy niektóre z najczęściej zadawanych pytań dotyczących tej usługi i odpowiedzi na nie. Jestem pewny, że pomogą ci rozwiać wszelkie pozostałe wątpliwości.
Sked Social to platforma, która pozwala zaplanować publikację postów na różnych portalach społecznościowych, takich jak Instagram, Facebook czy Twitter.
Dzięki Sked Social możesz przesyłać treści multimedialne swoich przyszłych postów, zdjęć, galerii, wideo, stories czy zwykłych tekstów. Możesz także zdecydować, kiedy publikować swoje posty w sposób całkowicie automatyczny, za pomocą wygodnego kalendarza. Ponadto, w przypadku Instagrama i Facebooka, masz również dostęp do zaawansowanych statystyk, które pomogą ci zrozumieć, jakie rodzaje postów najbardziej podobają się twoim odbiorcom.
Oczywiście. Sked Social daje ci możliwość wypróbowania swojej usługi całkowicie za darmo przez 7 dni. Dostęp do bezpłatnego okresu próbnego możesz uzyskać przy użyciu tego linku.
Rejestracja w Sked Social jest na prawdę bardzo prosta. Po wejściu na stronę główną, którą znajdziesz pod tym linkiem, kliknij przycisk „Start your free trail”. Uzyskasz dostęp do formularza rejestracyjnego, w którym konieczne będzie wypełnienie wszystkich pól, aby móc korzystać z bezpłatnego okresu próbnego.
Sked social jest dostępny od 22 euro miesięcznie (lub 18 euro, jeśli zdecydujesz się na zakup pakietu rocznego). Uzyskaj dostęp do oficjalnej strony internetowej poprzez ten link.
Sked Social jest godny polecenia, ponieważ po pierwsze, pozwala oszczędzić ci mnóstwo czasu. Możesz przesyłać wszystkie swoje treści w tym samym czasie i publikować je w sposób automatyczny, kiedy tylko chcesz. Po drugie, jest bardzo łatwy i intuicyjny w użyciu: możesz nauczyć się go używać w kilka minut.
Sked Social obsługuje następujące media społecznościowe: Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn i Google MyBusiness.