Zastanawiasz się, jak działa i na czym polega content marketing? Chcesz zacząć używać go w twojej firmie? Szkolenia content marketing to w takim razie coś dla ciebie!
Content marketing to bardzo ważne działanie strategiczne. Obojętne, czy twoja firma to mały, początkujący startup, czy potężna korporacja.
Warto wiedzieć, jak działa content marketing i wykorzystać wiedzę do rozwinięcia własnej marki i rozbudowania strategii marketingowej dla swojego biznesu. A szkolenie content marketing to wprost idealne rozwiązanie, by ten efekt osiągnąć.
W tym artykule przedstawimy najlepsze szkolenia content marketing, jakie możesz znaleźć w sieci. Będzie to 6 najskuteczniejszych kursów online. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, ponieważ aby zdobyć gruntowną wiedzę, nie musisz nawet wychodzić z domu. Zaczynajmy!
Najlepsze szkolenia content marketing
1. Kurs Content Marketing - skuteczne treści w praktyce - Wojciech Wiśniewski
- Autor: Wojciech Wiśniewski
- Typ kursu: kurs wideo
- Język kursu: polski
- Czas trwania: 6,5 godziny
- Zawartość: 55 wykładów
- Cena: 139 PLN
- Strona internetowa: Strefa Kursów
- Strona prezentująca kurs
„Kurs Content Marketing – skuteczne treści w praktyce” Wojciecha Wiśniewskiego to świetny kurs nawet dla zupełnie początkujących w świecie content marketingu. Znajdziesz tu nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także wiele praktycznych wskazówek.
Kurs ten będzie dla ciebie idealny, jeśli znudziła ci się już płatna reklama i chcesz wziąć promocję we własne ręce. Nauczysz się tutaj copywritingu i pisania tekstów, dowiesz się, jak tworzyć skuteczne formy contentu takie jak wpisy i wideo, oraz poznasz metody opracowywania strategii działań content marketingowych.
Szkolenie trwa około 6,5 godziny i podzielone jest na 55 wykładów dostępne online. W momencie zakupu kursu, otrzymujesz dożywotni dostęp do wszystkich jego treści. Na koniec możesz również ubiegać się o certyfikat ukończenia każdego z kursów zawartych w tym szkoleniu.
2. Kurs Copywriting - jak tworzyć treści, które sprzedają - Mateusz Buczkowski
- Autor: Mateusz Buczkowski
- Typ kursu: kurs wideo
- Język kursu: polski
- Czas trwania: 7 godzin
- Zawartość: 29 wykładów
- Cena: 139 PLN
- Strona internetowa: Strefa Kursów
- Strona prezentująca kurs
„Kurs Copywriting – jak tworzyć treści, które sprzedają” to szkolenie stworzone przez Mateusza Buczkowskiego, profesjonalnego digital marketera. Dzięki jego doświadczeniu nauczysz się pisać skuteczne i angażujące teksty, które pozwolą ci lepiej sprzedawać twoje produkty lub usługi.
Podczas kursu dowiesz się, na czym polega SEO copywriting, jak tworzyć nagłówki, które przyciągają klientów, czego warto unikać, aby nie popełniać istotnych błędów oraz jak korzystać z najważniejszych dla copywritera narzędzi online i offline.
Ten kurs content marketing trwa około 7 godzin i podzielony jest na 29 wykładów dostępne online. W momencie zakupu kursu otrzymujesz dożywotni dostęp do wszystkich jego treści. Na koniec możesz również ubiegać się o certyfikat ukończenia szkolenia.
3. Content Marketing Masterclass: Create Content That Sells - Brad Merrill
- Autor: Brad Merrill
- Typ kursu: kurs wideo
- Język kursu: angielski
- Czas trwania: 3,5 godziny
- Zawartość: 94 wykłady
- Cena: 42,99 PLN
- Strona internetowa: Udemy
- Strona prezentująca kurs
„Content Marketing Masterclass: Creat Content That Sells” to szkolenie stworzone przez Brada Merrilla. Kurs jest dostępny w języku angielskim.
Jest to idealne szkolenie dla każdego, kto chce zwiększyć sprzedaż i nauczyć się samodzielnie prowadzić kampanie marketingowe. Dlatego jeśli masz własną firmę, obojętne, czy małą czy dużą, na pewno sporo się tutaj nauczysz.
Dowiesz się, jak wykorzystać cyfrowe narzędzia do zwiększenia sprzedaży i rozpromowania marki, jak zbierać i korzystać z danych na temat własnych klientów, oraz jak zoptymalizować stronę internetową, która przyciągnie nowych zainteresowanych i utrzyma klientów na dłuższy czas.
Aż 94 wykłady, testy sprawdzające i certyfikat ukończenia to solidne dowody na to, że znasz się na rzeczy i że dysponujesz wiedzą, która nie jest powszechnie dostępna i spotykana. Na pewno zaimponujesz pracodawcy, a też przyda ci się niewątpliwie do rozwijania własnego biznesu.
4. Content marketing w strategii digital - Maciej Szeffer
- Autor: Maciej Szeffer
- Typ kursu: kurs wideo
- Język kursu: polski
- Czas trwania: 14 godzin
- Zawartość: 13 modułów
- Cena: 599 PLN
- Strona internetowa: Socjomania
- Strona prezentująca kurs
„Content marketing w strategii digital” to profesjonalny kurs online na poziomie podstawowym prowadzony przez trenera i specjalistę w dziedzinie digital marketingu Macieja Szeffera.
Dzięki temu szkoleniu zrozumiesz, dlaczego content jest tak ważny w strategii marketingowej. Nauczysz się tworzyć jasny i przejrzysty contentplan, poznasz kluczowe wskaźniki efektywności, nauczysz się posługiwać metrykami i narzędziami, które pozwolą ci zrozumieć, czy obecna strategia się sprawdza.
Oprócz tego otrzymasz dostęp do materiałów, szablonów i ściąg, które będziesz mógł wykorzystać, aby ułatwić sobie pierwsze kroki w temacie content marketingu.
W momencie wykupienia kursu, otrzymasz dożywotni dostęp do wszystkich materiałów, a poszczególne moduły i lekcje będziesz mógł przerabiać we własnym tempie w dowolnym miejscu na ziemi.
5. Wypróbuj marketing treści - Google
- Autor: Google
- Typ kursu: kurs wideo
- Język kursu: polski
- Czas trwania: 1 godzina
- Zawartość: 6 modułów
- Cena: gratis
- Strona internetowa: Google Internetowe Rewolucje
- Strona prezentująca kurs
„Wypróbuj marketing treści” to kurs oferowany przez platformę Google Intenetowe Rewolucje. Całe szkolenie jest oferowane zupełnie za darmo i dostępne w języku polskim.
Podczas kursu dowiesz się, czym jest marketing treści i dlaczego warto z niego skorzystać, jeśli posiada się własny biznes, szczególnie online. Nauczysz się, jak segmentować odbiorców, dostosowywać i tworzyć chwytliwe treści i wykorzystywać do tego narzędzia online.
Kurs ten składa się z 6 modułów. W każdym z nich znajdziemy edukacyjne wideo oraz część testową, gdzie można sprawdzić zdobytą wiedzę i w razie czego powtórzyć lekcję.
6. Content Marketing Foundations - Brian Honigman
- Autor: Brian Honigman
- Typ kursu: kurs wideo
- Język kursu: angielski
- Czas trwania: 53 minuty
- Zawartość: 8 segmentów
- Cena: gratis
- Strona internetowa: LinkedIn
- Strona prezentująca kurs
„Content Marketing Foundations” to darmowy kurs prowadzony przez Briana Honigmana i oferowany przez LinkedIn, światowej sławy platformę pomagającą w znalezieniu pracy i rozwoju zawodowym.
Podczas kursu nauczysz się, jak wykorzystać elementy content marketingu do rozwijania własnej marki. Dowiesz się, jak stworzyć dostosowany do twoich potrzeb contentplan, wybrać odpowiedni rodzaj treści, wykorzystać narzędzia online do stworzenia ich oraz jak edytować, kreować i pisać treści odpowiadające charakterystyce twojego biznesu.
Kurs składa się z 8 modułów. Lekcje mają formę wideo, a swoją wiedzę możesz sprawdzić w krótkich dostępnych w szkoleniu testach. Jedyne, co musisz zrobić, aby rozpocząć kurs, to zalogować się na platformie LinkedIn.
Czym jest content marketing?
Content marketing, zwany również marketingiem treści, to działanie marketingowe polegające na konsekwentnym tworzeniu i publikowaniu treści. Materiały te mają za zadanie przyciągnąć konkretną grupę odbiorców, utrzymać jej zainteresowanie i skłonić do zakupu danego produktu.
Mówiąc krótko, jest to strategia, która sprawi, że klienci będą wierni konkretnej marce.
Aby skutecznie korzystać z narzędzi do content marketingu, należy poświęcić trochę czasu na praktykę. Duża liczba różnego rodzaju funkcji wymaga skupienia i poznania odpowiednich metod. Najlepszym rozwiązaniem jest zainwestowanie w kurs content marketing, które w krótkim czasie nauczy cię wszystkich potrzebnych działań i tricków.
W kilka godzin dowiesz się, jak zautomatyzować wiele czynności, które do tej pory robiłeś ręcznie. Skorzystasz ze wskazówek specjalistów w tej dziedzinie. Do tego dostęp do materiałów będziesz miał jeszcze długo, więc jeśli za jakiś czas będziesz potrzebował jakiejś informacji, wystarczy zajrzeć do wykładów z kursu.
Mam nadzieję, że kursy content marketing, które zostały zaprezentowane w naszym rankingu, pozwolą ci osiągnąć właśnie takie rezultaty. Większość z nich oferuje certyfikat ukończenia kursu, a więc będziesz w stanie wzbogacić twoje CV i tym samym pomóc zaprezentować zdobyte kompetencje.
Ponadto warto podkreślić, że są to kursy niezwykle praktyczne, które nie ograniczają się do teorii, a tym samym pozwolą ci się od razu uniezależnić.