Czym są widzowie live Facebook? Jak kupić widzów live na Facebook? Czy warto to robić?
Jeśli zadajesz sobie te pytania, dobrze trafiłeś! W tym wpisie postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczą widzów transmisji na żywo na Facebooku.
Dowiesz się, kim oni są i jak zwiększyć ich liczbę. Powiemy sobie również o kupowaniu widzów live – o tym, gdzie takiego zakupu najlepiej dokonać i jakie są jego plusy i minusy. Pokażemy też, jak krok po kroku złożyć zamówienie.
Na końcu artykułu znajdziesz podsumowanie w postaci odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. A tymczasem już teraz możesz zapoznać się z najważniejszymi informacjami o platformach oferujących widzów live na Facebook:
WIDZOWIE LIVE FACEBOOK – NAJLEPSZE STRONY
- Widzowie live do jednorazowych transmisji
- Szybka realizacja
- 100 widzów live / 30 minut = 24,99 zł
- Promocja 3 usługi w cenie 2
- Widzowie live jednorazowi i pakiety miesięczne
- Pakiety od 50 widzów
- 100 widzów live / 30 minut = $15
- Satysfakcja albo zwrot
- Widzowie live jednorazowi i pakiety miesięczne
- Max czas oglądania: 4 h
- 100 widzów live / 30 minut = $15
- Płatność także kryptowalutą
Widzowie live Facebook: 3 najlepsze platformy
Zacznijmy od zaprezentowania 3 najlepszych platform oferujących widzów live na Facebook. Pierwsza z nich to polski serwis, natomiast dwie pozostałe to duże międzynarodowe strony.
1. Wypromowani
Wypromowani (tutaj oficjalna strona) to serwis w języku polskim oferujący usługi na różne media społecznościowe. Nie brakuje szerokiej oferty na Facebooka, w której znajdziemy między innymi widzów live.

Widzowie live na Facebook są tu oferowani w pakietach od 100 do 1000 widzów. Drugim kryterium, które należy podać, jest czas, przez jaki widzowie mają oglądać twój live. Tu przedział jest od 30 do 120 minut.
Ceny zaczynają się od 24,99 zł. Dodatkowo płatna jest wysoka jakość wynikająca z zaangażowania prawdziwych kont, błyskawiczna realizacja, gwarancja premium czy dodatkowe w pakiecie wyświetlenia profilu.
Przy składaniu zamówienia należy podać link do transmisji na żywo, pamiętając, że musi mieć ona status publiczny. Po zaksięgowaniu wpłaty serwis przystąpi do realizacji zamówienia, co zajmuje ok. 10-15 minut (serwis działa w trybie 24/7). Pamiętaj o tym, wykupując usługę odpowiednio wcześniej.
2. GetAFollower
GetAFollower (tu oficjalna strona) to międzynarodowy serwis oferujący zakup wielu różnych usług na praktycznie każde media społecznościowe. Serwis jest w języku angielskim i ma jedną z bardziej kompletnych ofert na rynku.

Pakiety widzów live na Facebook działają tu na nieco innej zasadzie. Najpierw musisz przejść do sekcji Buy Facebook Views, a następnie w pierwszej rubryce wybrać Live Stream Views.
Kolejnym krokiem jest wybór rodzaju pakiet: jednorazowego lub miesięcznego. Ta ostatnia opcja pozwala na stałe dostarczanie widzów przez okres miesiąca dla maksymalnie 3 transmisji na żywo dziennie. Ceny zaczynają się od 453 $.
Jeśli chodzi o pakiet pojedynczy, to musimy wybrać liczbę (od 50 do 1000) i czas oglądania (od 30 do 240 minut). Analogiczny pakiet – 100 widzów przez 30 minut – kosztuje tutaj więcej niż u Wypromowanych, bo 15 $.
3. Media Mister
Media Mister (tutaj oficjalna strona) to kolejny niezawodny serwis do kupowania widzów live na Facebook. Jest to jedna z najlepszych i najbardziej wszechstronnych platform służących do zakupu pakietów na social media.

Procedura wyboru odpowiedniego pakietu i składania zamówienia jest tutaj w zasadzie identyczna jak w przypadku GetAFollower. Szukamy widzów na Facebooku i wybieramy tych związanych z transmisjami live.
Do wyboru znów mamy jednorazowe i miesięczne pakiety, dokładnie w takich samych wariantach jak u poprzednika. Ceny zaczynają się od 8 $ i dotyczy to 50 widzów live oglądających transmisję przez 30 minut.
Zamówienie możesz opłacić kartą Visa, Master Card, a nawet kryptowalutą. Realizacja zamówienia odbywa się szybko, a jakość usługi jest jak najbardziej zadowalająca, na co wskazują opinie użytkowników.
Widzowie live Facebook: czym są?
Wyjaśnijmy krótko, czym są widzowie live na Facebooku, czy wiadomo, jakie konta się za nimi kryją, i jakie mają znaczenie zarówno dla twojej transmisji, jak i dla twojej aktywności na FB w ogóle.
Facebook Live to usługa, która pozwala na prowadzenie transmisji na żywo na tej platformie społecznościowej. Możesz to robić zarówno na stronie, jak i grupie lub wydarzeniu, korzystając z telefonu lub oddzielnej kamery i oprogramowania do transmisji strumieniowej.
Transmisję możesz udostępniać w kilku miejscach jednocześnie, a także osadzić ją na twojej witrynie. Zanim ją rozpoczniesz, powinieneś to ogłosić, by zdobyć wcześniej odpowiednie grono odbiorców.

Liczba widzów twojej transmisji live będzie widoczna u góry ekranu. Im większa, tym rzecz jasna nagranie ma większą popularność, a to sprawia, że algorytm Facebooka jest bardziej skłonny go promować, sugerować użytkownikom i pokazywać w sekcji Watch.
Na bieżąco pojawiają się także symbole reakcji widzów, a poniżej – komentarze. Warto jednak zaznaczyć, że nie ma możliwości wglądu do listy wszystkich widzów twojej transmisji na żywo (możesz jedynie ograniczyć grono odbiorców do konkretnych osób).
Jasne więc jest, że zdobycie jak największej liczby widzów wiąże się z jednej strony z popularnością twojego profilu/strony/grupy/wydarzenia, z drugiej – z odpowiednim nagłośnieniem transmisji z wyprzedzeniem, z trzeciej – z rozpowszechnieniem jej, również poza FB.
Kupowanie widzów live na FB: plusy i minusy
Pozyskanie znacznej liczby widzów live na Facebooku nie jest takie proste, jeśli nie masz jeszcze ugruntowanej pozycji. Wiadomo, systematycznością i odpowiednią strategią da się w końcu wybić, ale bardzo pomocne mogą okazać się na początek różne rozwiązania „na skróty”.
Takim rozwiązaniem jest kupienie widzów live na Facebook na jednej z rekomendowanych platform. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, dlatego warto je rozważyć. Oto najważniejsze z nich:
- Twój live zobaczy więcej użytkowników. Wzrost liczby widzów, za sprawą tych kupionych, powoduje automatycznie wzrost liczby widzów pozyskanych organicznie, dzięki zwiększonej widoczności twojego live streamu.
- Twój live będzie promowany. Jak już zostało wspomniane, Facebook chętniej będzie promował twoją transmisję w różnych miejscach, jeśli będzie ją oglądało na raz dużo osób.
- Zyskają na tym przyszłe transmisje. Po pierwszym sukcesie kolejne będą przychodziły łatwiej, aż w końcu będziesz mógł polegać wyłącznie na organicznych widzach.
- Szybciej się wybijesz. Transmisje live zakończone sukcesem pomagają wybić się profilowi/stronie na FB i rozwinąć skrzydła na tej platformie.
- To bezpieczne i legalne – oczywiście jeśli korzystasz z zaufanego źródła. Nie musisz podawać hasła do konta. Widzowie po prostu pojawią się w odpowiednim momencie, nie wzbudzając podejrzeń.

Każde rozwiązanie ma naturalnie swoje minusy. Kupowanie widzów live nie powinno stanowić twojej długoterminowej strategii. Najcenniejsi są zawsze widzowie pozyskani organicznie, a kupienie pakietu nie zwalnia cię z dalszej pracy nad twoim profilem, by zdobyć sobie wierne grono odbiorców.
Musisz też zachować ostrożność przy składaniu zamówienia, by nie stać się ofiarą oszustów i nie zapłacić za usługę, która nie zostanie ci dostarczona. W tym celu polegaj zawsze na polecanych serwisach. Pamiętaj, by wkleić poprawny link i ustawić status na publiczny – inaczej usługa nie będzie mogła zostać zrealizowana.
Jak kupić widzów na żywo na Facebooku?
Przyjrzyjmy się jeszcze, jak dokonać zakupu widzów live Facebook. Nie jest to zbyt skomplikowane. Posłużymy się przykładem serwisu Wypromowani.
- Przejdź do strony głównej Wypromowani.pl;
- W górnym menu wybierz Kup Lajki;
- Znajdź na liście Facebook i wybierz usługę Widzowie live na Facebook;
- Wybierz wielkość pakietu: od 100 do 1000;
- Wybierz czas trwania: od 30 do 120 minut;
- Zaznacz dodatkowe opcje, jeśli zależy ci na wyższej jakości czy tempie realizacji;
- Podaj link do transmisji na żywo (twój live musi być publiczny!);
- Dodaj produkt do koszyka i przejdź do opłacenia zamówienia;
- Opłać zamówienie przelewem, kartą lub SMS-em.
Oprócz tego możesz skorzystać z promocji 3 w cenie 2 – wystarczy, że dodasz jeszcze dwie inne usługi do koszyka.
Widzowie live na Facebook: pytania i odpowiedzi
Widzowie live to użytkownicy, którzy oglądają twoją transmisję na żywo prowadzoną na Facebooku. Jeśli jest ona publiczna, może ją obejrzeć w zasadzie każdy, kto na nią trafi (np. obserwujący twoją stronę na FB). Możesz też ograniczyć ją do konkretnego grona zaproszonych odbiorców, którzy otrzymają od ciebie link np. w zamian za polubienie twojej strony.
Aby zwiększyć liczbę widzów, musisz zadbać o swój profil, by jak najwięcej osób go obserwowało. Przed transmisją postaraj się ją odpowiednio szeroko nagłośnić. Możesz ją udostępniać już w trakcie trwania i osadzić na swojej witrynie. Istnieje również możliwość kupienia widzów live Facebook.
Widzów live na FB możesz kupić na jednej z platform oferujących usługi na social media. My polecamy serwisy Wypromowani, GetAFollower i Media Mister, które są popularne, mają dużo opinii i zapewniają wysoką jakość usług oraz sumienną realizację zamówienia.
Najtańsze pakiety znajdziesz na Wypromowani. Ceny zaczynają się od 24,99 zł za 100 widzów przez 30 minut. Analogiczne pakiety na GetAFollower i Media Mister kosztują 15 $, ale za 50 widzów zapłacisz 8 $.
Tak, jeśli ma to służyć promocji na początku twojej działalności. Nie jest to długoterminowa strategia, ale pomoże ci zyskać szybciej popularność i w konsekwencji także zwiększyć znacznie grono widzów pozyskanych organicznie.
Wystarczy wejść na jedną z platform, np. Wypromowani, wybrać usługę, określić liczbę widzów i czas oglądania oraz podać link do transmisji (musi być publiczny). Opłać zlecenie, a po zaksięgowaniu płatności w ciągu 10-15 minut serwis będzie już mógł zrealizować usługę.