Jak działa Sprizzy? Jakie usługi i funkcje oferuje użytkownikowi?
Sprizzy to fantastyczne narzędzie skorelowane z YouTube, które oferuje liczne funkcje przydatne w tworzeniu treści wszelkiego rodzaju. W tej recenzji zobaczymy, jak działa Sprizzy, jak może pomóc ci w rozwinięciu twojego kanału na YouTube i jakie są opinie innych użytkowników, którzy mieli z nim do czynienia. Jeśli chcesz, możesz od razu rzucić okiem na oficjalną stronę, klikając tutaj.
Sprizzy: co to i do czego służy?
Sprizzy (tu oficjalna strona) to serwis, który skierowany jest do wszystkich twórców wideo na YouTube, prywatnych i firmowych, zainteresowanych zwiększeniem interakcji na publikowanych treściach i nastawionych na postępujący rozwój swojego kanału.

Jest to amerykańska, rodzinna agencja, stworzona w 2016 roku w New Jersey. Jej misją jest pomoc youtuberom w rozwinięciu skrzydeł poprzez zaprezentowanie ich filmików nowym, potencjalnym fanom. I rzeczywiście, Sprizzy pomogło już ponad 10 milionom kanałów osiągnąć popularność, przekształcając niewielkich twórców w prawdziwe sławy na polu muzyki, gamingu, branży beauty, technologii i wielu innych.
Promocyjne techniki, którymi posługuje się Sprizzy, są związane głównie z użyciem YouTube Ads, co okazuje się niezwykle efektywną metodą, a przy tym niezbyt kosztowną na szybkie rozwinięcie kanału na YouTube w 2021 roku. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Jak działa Sprizzy?
Zobaczmy teraz, jak działa Sprizzy, czyli spróbujmy dowiedzieć się, jakie w kroki w praktyce trzeba będzie przejść, jeśli zdecydujemy się skorzystać z tej usługi.
Kiedy tylko dokonamy rejestracji na stronie (możemy jej dokonać również za pomocą konta Google), możemy wybrać jedno lub więcej wideo, które chcemy wypromować, wprowadzając link w odpowiednie miejsce.

Po wybraniu filmiku będziesz musiał określić budżet, który jesteś w stanie przeznaczyć, przedział czasowy, w jakim chcesz, by prowadzona była promocja, oraz cel, jakie chcesz osiągnąć. Jako cel możesz wybrać zwiększenie wyświetleń, zwiększenie subskrypcji, zwiększenie liczby polubień pod filmikiem i wiele więcej.

Kolejnym krokiem jest targetowanie: będziesz musiał wskazać na Sprizzy, kim jest publiczność, której chciałbyś pokazywać swojego filmiki. W praktyce będziesz musiał wpisać jedno lub więcej słów kluczowych, które pozwolą platformie promować w możliwie najskuteczniejszy sposób twoje treści, przy uwzględnieniu również geolokalizacji.

Jeszcze jedna uwaga odnośnie do wyboru słów kluczowych: wybieraj je starannie, ponieważ to właśnie na ich podstawie wideo będzie promowane i dokonując prawidłowej selekcji, będziesz miał większe szanse na zwiększenie swojej popularności.
Ponadto nie będziesz miał problemów z zarządzeniem wieloma kampaniami jednocześnie, jako że na jednym ekranie zostaną ci wyświetlone wszystkie informacje związane z twoimi filmikami oraz możliwość wprowadzenia nowych.
Sprizzy: ceny i plany taryfowe
Teraz sprawdźmy, jaki jest plan taryfowy Sprizzy i jakie są opcje płatności, jeśli chcemy uzyskać dostęp do tego serwisu.
Pierwsze, co musisz wiedzieć, to że nie ma bezpłatnej wersji tej platformy, ale tak czy inaczej pierwszy próg opłat jest w miarę przystępny: zaczyna się od pakietu za 50$, który pozwala ci na otrzymanie mniej więcej 2000 wyświetleń.
Zwiększając budżet, oczywiście zwiększysz też wyświetlenia. Na przykład inwestując 100 dolarów, otrzymasz między 25000 a 4444 wyświetleń. Poza tym, inwestując od 100 dolarów w górę, otrzymasz dodatkowy bonus w wysokości 10% wykupionych wyświetleń. Ważne, żeby wiedzieć, że płatności dokonać możemy za pomocą karty oraz przez PayPal.

Pamiętaj, że wyświetlenia nie zostaną skierowane do przypadkowych użytkowników, ale ukierunkowane będą na tych, którzy już wykazują zainteresowanie treścią publikowanych przez ciebie rzeczy, co znacznie zwiększa możliwość rozwoju twojego kanału.
Ponadto możesz wybrać, w jakim przedziale czasowym te wyświetlenia będą dystrybuowane: możesz skoncentrować całą kampanię w jednym dniu lub też rozłożyć ją na kilkudniowy okres (do 10 dni), by uzyskać bardziej stopniowe rezultaty.

Ponadto, jak widać na powyższym obrazku, możliwe jest wykupienie kart podarunkowych, które zawierają pakiety promowania od pojedynczego wideo do maksymalnie 5 filmików.
Usługa przewiduje również gwarancję satysfakcji albo zwrot pieniędzy, a więc jeśli zdarzy się, że nie zostanie wykonana lub rezultaty nie będą takie jak obiecane, zwrócony zostanie ci koszt kampanii.
Opinie o Sprizzy i recenzje
Aby zaprezentować pełny obraz serwisu Sprizzy, musimy poświęcić też trochę miejsca tym, którzy mieli okazję skorzystać z tej platformy. W ten sposób otrzymujemy bezpośredni feedback dotyczący skuteczności oferowanej usługi:

Na TrustPilot ocena tej platformy wynosi 4.5 na 5 gwiazdek, a więc jest bardzo wysoka, choć recenzji nie ma aż tak dużo. Tak czy inaczej nie ma powodów, by nie uznać tej noty za obowiązującą. Poniżej natomiast przytaczamy niektóre opinie użytkowników, którzy podzielili się swoim doświadczeniem ze Sprizzy:


Jak sam możesz zauważyć, klienci byli bardzo usatysfakcjonowani usługą oferowaną przez Sprizzy. Zdobądź więcej informacji, przechodząc do oficjalnej strony serwisu.
Na koniec przypominam ci, że jeśli chcesz rozwijać swój kanał na YouTube, narzędzia takie jak Sprizzy bardzo ci się do tego przydadzą, ale prawdziwy sekret tkwi zawsze w połączeniu systematyczności z odpowiednim poświęceniem. Aby zdobyć większą wiedzę na temat YouTube, możesz przeczytać nasz wpis o kursach YouTube’a, gdzie znajdziesz szkolenia przeznaczone dla początkujących i zaawansowanych youtuberów.
A póki co pozostaje mi życzyć ci udanej pracy!