Instagram to obecnie obok Facebooka jeden z najpotężniejszych portali społecznościowych. Ta platforma to w dzisiejszych czasach nie tylko sposób dzielenia się z innymi zdjęciami czy filmami z prywatnego życia. Instagram to także doskonały sposób promocji oferowanych produktów i usług. Coraz częściej z Instagrama korzystają więc firmy, które chcą zaistnieć w Internecie i pokazać się szerszej grupie odbiorców.
Jednak nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, jak ogromną moc ma Instagram. Niektórzy natomiast nie radzą sobie z prowadzeniem profili na portalach społecznościowych i nie wiedzą, jak zachęcić followersów do odwiedzenia ich konta. Tu z pomocą przychodzą książki o Instagramie, które stanowią doskonałe źródło wiedzy na temat tego serwisu społecznościowego.
Jeśli ty również potrzebujesz pomocy dotyczącej Instagrama, zachęcam cię do przeczytania poniższego rankingu, w którym znalazło się 10 najlepszych propozycji książek o Instagramie, przybliżających tematykę korzystania z tej platformy.
Najlepsze książki o Instagramie
„Jak zbudować silną markę na Instagramie. Praktyczny przewodnik pozyskiwania klientów” to książka zawierająca mnóstwo praktycznych porad i wskazówek dotyczących prowadzenia biznesowego Instagrama. Jest to poradnik dedykowany zarówno firmom, które już korzystają z tego serwisu społecznościowego, jak i tym, którzy zamierzają stworzyć firmowe konto na Instagramie.
Z tej książki o Instagramie Katarzyny Jury dowiesz się, jak korzystając z Instagrama, skutecznie pozyskiwać nowych klientów lub powiększyć swoje grono odbiorców i czerpać ogromne korzyści finansowe. Nauczysz się rozbudowywać swoje biznesowe konto i poznasz tajniki efektywnego zarządzania swoim profilem.
Poznaj szczegółowo obsługę Instagrama i zbuduj silną markę, która zacznie na siebie zarabiać! Jak zapewnia autorka, efekty zauważysz już po pierwszym miesiącu! Zainspiruj się i wdróż nowe pomysły do swojego biznesu już teraz!
„Instagram – wyzwania, zasady, porady” to książka autorstwa Karola Juchniewicza, która wprowadzi cię w świat Instagrama. Poradnik zawiera konkretne treści i bardzo praktyczne porady, które pomogą ci zrozumieć moc tego popularnego portalu społecznościowego, który przyciąga rzesze fanów.
Poradnik dedykowany jest zarówno młodszym, początkującym czytelnikom, jak i nieco starszym, którzy są zainteresowani prowadzeniem profilu na Instagramie. Przewodnik podpowiada, jak stać się wpływowym Instagramerem i zdobywać nowych obserwujących. Z książki dowiesz się m.in. jak w poprawny sposób używać hasztagów oraz jakich programów i aplikacji używać do wzbogacenia profilu.
W książce znajdziesz również informacje na temat negatywnego wpływu mediów społecznościowych na nasze życie. Poznasz sposoby radzenia sobie z uzależnieniem od social mediów czy hejtem w Internecie.
„Zrozumieć social media” to książka na temat tego, jak ogromny w dzisiejszych czasach wpływ mają na nas media społecznościowe. Nawet jeśli sami nie mamy kont na portalach takich jak Facebook, Instagram czy TikTok, to nadal jesteśmy w dużym stopniu uzależnieni od platform, które nieuchronnie kreują naszą rzeczywistość.
Z lektury książki dowiesz się, w jaki sposób social media wyznaczają aktualne trendy, wywierają presję polityczną, społeczną czy sprzedażową oraz czy można uwolnić się od wpływu Instagrama czy Facebooka. Artur Roguski wytłumaczy ci, jakie konsekwencje niesie ze sobą korzystanie z social mediów i czy ich działanie na naszą psychikę jest korzystne.
Dowiedz się, co powoduje nasze uzależnienie od mediów społecznościowych i w jaki sposób mądrze z nich korzystać, aby nie przyniosły nam większych szkód.
„Jak wypromować swój profil na Instagramie i zacząć na nim zarabiać?” to poradnik stworzony przez InstaLikes, który pomoże ci rozpowszechnić twoje instagramowe konto. Dzięki przewodnikowi po „Insta świecie” poznasz najlepsze sposoby zarabiania, stosowane przez najpopularniejszych instagramerów na świecie.
Dowiedz się, jakie metody stosują znani blogerzy, aby wzbijać swoje profile na szczyty popularności! Jako że poradnik został stworzony przez specjalistów z dziedziny marketingu, zawiera zbiór najpotrzebniejszych i najcenniejszych informacji na temat Instagrama i jego funkcjonowania.
Poradnik stanowi kompleksowe kompendium wiedzy, dzięki któremu nauczysz się, jak stać się rozpoznawalnym na Instagramie. Przewodnik zawiera też wskazówki na temat automatyzowania działań w social mediach i aplikacji, które pomogą realnie zwiększyć zasięgi.
„Influencer marketing w dobie nowych mediów” to książka Kingi Stopczyńskiej, która przybliża funkcjonowanie social mediów we współczesnym świecie. Autorka skupia się na przekazaniu niezbędnych informacji na temat prowadzenia działań reklamowych w mediach społecznościowych przez wpływowe osoby, które zachęcają do zakupu określonych usług i produktów.
Z tej książki o Instagramie i innych mediach społecznościowych dowiesz się, jakie metody i techniki stosują influencerzy, aby nakłonić swoich obserwujących do zainteresowania się promowanymi przez nich produktami. Ponadto przekonasz się, jak duże korzyści odnoszą firmy, które zlecają reklamowanie swoich usług, zarówno młodym, jak i starszym użytkownikom Instagrama.
Jeśli chcesz wtajemniczyć się w procesy marketingowe i poznać tajniki pracy influencerów, zachęcam cię do przeczytania tej pozycji. Poznaj jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych i promocyjnych obecnych na rynku i dowiedz się o nim wszystkiego!
„Instagram. Bez filtra. Historia od środka” to książka, która opowiada przebieg powstania jednego z najpotężniejszych portali społecznościowych – Instagrama. Jest to historia, która odkrywa wszystkie tajemnice funkcjonowania instagramowego świata.
W powyższej pozycji znajdziesz odpowiedzi na większość nurtujących cię pytań na temat fenomenu tego serwisu. Dowiesz się również, jak od środka przebiegał proces tworzenia tego potężnego narzędzia komunikacyjno-marketingowego. Autorka, Sarah Frier, w swojej publikacji wyjawia wiele sekretów na temat starć twórców Instagrama z gigantem mediów społecznościowych – Facebookiem.
Jeśli interesują cię sekrety skrywane przez założycieli Instagrama i innych portali społecznościowych czy tajniki rywalizacji social mediów oraz chcesz przeczytać na temat tego, jak Instagram zmienił nasze spojrzenie na rzeczywistość, koniecznie zapoznaj się z książką Sarah Frier!
„Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów” to poradnik autorstwa Franciszka Georgiewa, dzięki któremu uzyskasz wiele niezbędnych wskazówek na temat funkcjonowania mediów społecznościowych we współczesnym świecie. W swojej publikacji autor stara się przekonać czytelnika, że portale społecznościowe mają obecnie tak ogromną moc, że korzystanie z nich może przynieść nam wiele różnorodnych korzyści.
Z książki dowiesz się, czy dzięki platformom społecznościowym takim jak Facebook czy Instagram można sprzedawać własne produkty i jak to robić, aby zarabiać na tym realne pieniądze. Poradnik stanowi kompendium wiedzy na temat poruszania się po social mediach i podpowiada, jak nie zagubić się w gąszczu informacji przekazywanych nam przez te serwisy społecznościowe.
Skorzystaj z wiedzy i umiejętności autora tego cennego przewodnika i bez ograniczenia korzystaj z prosprzedażowych mocy Instagrama czy Facebooka.
„Instagram i fotografia” to książka, która skupia się przede wszystkim wokół tematyki związanej z wartością fotografii w tworzeniu przyciągającego profilu na Instagramie. Autorka, będąca zarówno cenioną fotografką, jak i instagramową ekspertką, podzieli się z tobą cennymi poradami na temat tworzenia zachwycających kadrów, które zachęcą odbiorców do odwiedzenia twojego konta i zostania na nim na dłużej.
Leela Cyd da ci wskazówki na temat doboru odpowiednich rekwizytów do zdjęć, poszukiwania idealnego tła i pleneru czy kadrowania ujęć w taki sposób, aby twoje fotografie były unikatowe i przyciągały swoją wyjątkowością followersów.
Dzięki poradnikowi przekonasz się, jak ogromną moc mają dobrze przemyślane i nieprzeciętne zdjęcia oraz jak odpowiednie kadry potrafią odmienić twoje instagramowe konto. Skorzystaj ze wszystkich wskazówek autorki i nadaj swojemu profilowi wyjątkowy charakter!
„Poradnik dla blogerów, vlogerów, gamerów i instagramowiczów” to kompendium wiedzy dedykowane wszystkim tym, którzy pragną zaistnieć w Internecie i zdobywać rzesze fanów, którzy będą śledzić ich internetowe poczynania. Dzięki poradnikowi dowiesz się, jak działać w social mediach zgodnie z przepisami, tak aby uniknąć niepotrzebnych kolizji z prawem.
Dzięki lekturze powyższego przewodnika dowiesz się, co w Internecie pozostaje chronione, jakie materiały możesz pobierać z zasobów internetowych, a jakich nie powinieneś ściągać oraz jakie są granice korzystania z twórczości innych osób. Ponadto zdobędziesz wiedzę na temat dochodzenia swoich praw sądownie czy sposobów zabezpieczania się przez kradzieżą tworzonych przez ciebie treści.
Poradnik jest naprawdę bardzo cennym źródłem wiedzy i polecany jest każdemu, kto prowadzi działalność w mediach społecznościowych. Po lekturze książki będziesz wiedział wszystko na temat praw autorskich, bezpieczeństwa w sieci i poruszania się w społecznościach internetowych.
„Instagram Marketing” to propozycja poradnika w języku angielskim, stworzonego przez Marka Smitha, specjalisty w dziedzinie marketingu. Autor pokaże ci, jak łatwo tworzyć niesamowite możliwości biznesowe i docierać do większej liczby obserwujących dzięki sile marketingu na Instagramie.
Z tej książki o Instagramie nauczysz się podstaw efektywnego korzystania z opcji „Eksploruj” na Instagramie, stosowania wartościowych hasztagów, tworzenia reklam i wielu innych rzeczy. Ponadto dowiesz się, jak sprawnie edytować swoje zdjęcia, dzięki czemu każde z oferowanych przez ciebie produktów przyciągnie potencjalnych klientów!
Autor pokaże ci również sprytne sposoby na organizowanie konkursów ze swoimi obserwatorami za pośrednictwem postów, aby zaangażować ich w twój biznes i kreować większe niż dotychczas zyski. Mark Smith nauczy cię też, jak perfekcyjnie edytować zdjęcia i filmy oraz korzystać z profesjonalnych programów przydatnych w prowadzeniu instagramowego profilu.
W tym artykule przedstawiłam ci książki o Instagramie. Mam nadzieję, że w powyższym rankingu znalazły się poradniki i przewodniki odpowiadające twoim aktualnym potrzebom oraz że znajdziesz w nich wskazówki dotyczące efektywnego korzystania z social mediów. Jestem pewna, że dzięki tym książkom twój profil na Instagramie wzbije się na szczyty popularności, a ty uzyskasz realne korzyści, które pozwolą ci zarabiać i pozyskiwać nowych obserwatorów!
Przeczytaj także: Jak zostać influencerem na Instagramie